Ultima ora
Publicat: miercuri, 25 septembrie 2013

2.000 de reclamaţii la CNA privind subiectul "Roşia Montană"

Conţinutul publicităţii RMGC, reflectarea protestelor din stradă de către televiziuni au nemulţumit foarte multă lume. CNA tace şi… amână discuţiile. Ce sume a pompat Roşia Montană Gold Corporation în mass-media şi cine sunt campionii publicităţii. Remember, info-trip în Noua Zeelandă.

2.000 de reclamaţii în 23 de zile, CNA amână discutarea subiectului

De la începutul lunii septembrie a.c. şi până marţi, 24 septembrie, la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) s-au primit peste 2.000 de reclamaţii privind modul în care posturile de televiziune au reflectat subiectul Roşia Montană pe linie de publicitate şi al protestelor celor care se opun acestui proiect. O astfel de avalanşă de reclamaţii pe un singur subiect într-un timp atât de scurt reprezintă un veritabil record în materie.

Iată ce a declarat presei Laura Georgescu, preşedintele CNA: „S-au primit peste 2.000 de sesizări. Sesizările fac referire în primul rând la spoturile pe care toţi radiodifuzorii le-au difuzat – spoturi pro RMGC. Alte reclamaţii se referă la emisiuni de dezbateri şi ştiri care ar fi sponsorizate de RMGC (practic tot despre publicitate este vorba – n.a.), suntem întrebaţi de ce acceptăm să fie doar un punct de vedere difuzat de radiodifuzor şi nu îi obligăm să vină cu toate părţile implicate”. Preşedintele CNA a mai precizat că există şi reclamaţii privind şi modul în care au fost reflectate protestele de stradă, unele dintre reclamaţii vizând în mod expres postul public, care timp de 9 zile nu ar fi dat informaţii despre protestele de stradă.

Surprinzător, chiar impardonabil, CNA nu a avut pe ordinea de zi a şedinţei din 24 septembrie discutarea acestui subiect pentru care există peste 2.000 de reclamaţii. Aceasta chiar şi în situaţia în care au existat voci în CNA care au afirmat că „de la revoluţie şi până în prezent, asistăm la cea mai mare manipulare publică”.

Detalii pe cotidianul.ro

Comments

comments

Ziarul Ultima Oră este de acord cu orice tip de comentariu atât timp cât păstrează termenii unui limbaj civilizat, fără atacuri injurioase ori diverse amenințări la adresa semnatarilor articolelor susmenționate. Restul mesajelor ( cu un conținut inadecvat, injurios, nepotrivit cu ținuta morală și etică a publicației noastre ori având o clară tendință de mesaj publicitar) va fi eliminat din sistem iar ”atacatorii” vor fi blocați. Vă mulțumim!

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>