Published On: mar, Ian 14th, 2014

Alertă: Un medicament pentru tratarea osteoporozei este periculos

Share This
Tags

Experţii Agenţiei Europene a Medicamentului au recomandat scoaterea de pe piaţă a unui medicament prescris de doctori pentru tratarea osteoporozei suspectat că cauzează efecte secundare grave. Totuşi, decizia finală va putea fi luată abia săptămână viitoare.

Studiile efectuate pe 1.000 de pacienţi trataţi într-un an au evidenţiat patru cazuri grave de efecte adverse precum stop cardiac sau cheaguri de sânge pe vase. Medicii au mai observat şi reacţii alergice ale pielii pacienţilor şi simtome de inflamare a ficatului.

Comments

comments

About the Author

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Switch to mobile version