Ultima ora
Publicat: marți, 17 septembrie 2013

Back to school” – campania momentului în mediul online

Mediul online ofere o serie de oportunitati de achizitii, toate sub sloganul “Back to school”. De la rechizite la pret promotional, pachete scolaresti alese dupa nevoile fiecarui invatacel si pana la caiete cu imagini 3D in editie limitata.

Cu ocazia inceperii noului an scolar, cea mai mare librarie online – elefant.ro – a deschis o noua sectiune dedicata evenimentului, de unde puteti alege pachetul standard dorit – dar si pachete personalizate la comanda – “pentru scolari pitici sau liceeni in devenire”.

De asemenea, pana la sfarsitul lunii septembrie a.c., pe papetarie.ro veti gasi rechizite la promotie 5 +1. Incampanie sunt incluse peste 100 de produse: creioane mecanice, pixuri Schneider, gume de sters, ascutitori, mine de pix si de creion, plicuri, banda adeziva, caiete, lipici, dosare, notes-uri adezive si multe altele. Pot fi achizitionate si cadouri funny precum guma de sters Jumbo,  in forme de inghetata sau de roboti.

La fiecare 5 produse de acelasi fel achizitionate, il primiti cadou pe cel de-al saselea.

Pentru pasionatii de tehnologie, cei de la animax.ro vin cu o oferta inedita: rechizite cu imagini 3D.Sub sloganul “scoala este distractiva in versiune 3D”, animax.ro a pus in vanzare rechizite personalizate cu cele mai frumoase animale de companie. In plus, caietele de dictando si de matematica sunt prevazute cu ochelari speciali pentru vizionarea imaginilor. Chiar daca oferta este pana la finele lunii octombrie a.c., caietele 3D sunt in editie limitata.

Prin sloganul campaniei, “Animax isi propune sa le ofere copiilor o experienta inedita, imbunatatind imaginea clasica a rechizitelor scolare prin folosirea tehnologiei 3D”.

Cu o campanie eveniment “Back to school” vine si okazii.ro care anunta ca toate produsele destinate prescolarilor, liceenilor si studentilor vor beneficia de un pret special.

Potrivit okazii.ro, “tot mai multi romani prefera sa cumpere online iar inceputul anului scolar se incrie si el in aceasta tendinta”. Datele statistice Okazii.ro, din perioada 1 septembrie – 31 octombrie 2012, date reprezentative la nivel national pentru comertul online, releva faptul ca in topul produselor cumparate online de parinti (pentru anul scolar precedent) s-au aflat treningurile, adidasii, cartile de literatura, smartphone-urile si tricourile.

Bucurestiul detine cea mai mare pondere in tranzactiile generate, cu 37,7%, urmat la mare distanta de judetele Timis si Cluj, fiecare cu cate 4%, Prahova si Constanta, cu cate 3%.

“Tendintele inregistrate in cazul cumparaturilor online facute de studenti ne arata ca acestia sunt interesati de pantofi sport, carti, telefoane mobile, tricouri si huse pentru telefoane”, potrivit concluziilor aceluiasi studiu.

Se pare ca mediul online va pastra aceasta tendinta de a veni cu campanii promotionale dedicate inceputului de an ascolar.

„ Back to School este un eveniment online aparte, pe care vrem sa il crestem an de an. Vrem sa fim un ajutor real pentru toti cei implicati in pregatirile pentru noul an scolar: parinti, bunici, studenti si nu numai.’’, a declarat Emilia Corban, Senior Marketing Project Manager la Okazii.ro.

Sursa: NoCash.info.ro

Comments

comments

Ziarul Ultima Oră este de acord cu orice tip de comentariu atât timp cât păstrează termenii unui limbaj civilizat, fără atacuri injurioase ori diverse amenințări la adresa semnatarilor articolelor susmenționate. Restul mesajelor ( cu un conținut inadecvat, injurios, nepotrivit cu ținuta morală și etică a publicației noastre ori având o clară tendință de mesaj publicitar) va fi eliminat din sistem iar ”atacatorii” vor fi blocați. Vă mulțumim!

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>