Serviciu  informatii in sistem RSS
Ultimele titluri
Ultima Oră

Năstase critică demersurile USL în privinţa noii Constituţii

Publicat: sâmbătă, 01 iunie 2013

Fostul premier Adrian Năstase spune că trecerea în Constutuţie a tuturor lucrurilor pe care nu le poate face un şef de stat nu este o soluţie, şi oricum nu îl împiedică pe acesta să interpreteze cu rea credinţă acele articole. „Cum poate fi constrâns un preşedinte să rămână în haina constituţională, greu de spus. Eventual prin suspendare. Dacă ne apucăm să punem în Constituţie tot ce nu are voie să facă un preşedinte va fi foarte complicat. Un text constituţional nu poate să blocheze aplicarea, sau interpretarea cu rea credinta a textului său”, a declarat Adrian Năstase, joi, la Palatul Parlamentului.

„Lumea, americanii si noi” – ultima carte a lui Adrian Nastase

Adrian Nastase, eliberat de obligatii de ordin politic si public, in general, este de neoprit in propensiunile sale creatoare. Dupa ce a lansat cateva carti scrise in intervalul in care a fost privat de libertate – dar nu si de dreptul de a crea – fostul premier ne propune un volum de publicistica in care abordeaza complexa relatie dintre tara noastra si „marele frate’ american. Volumul intitulat „Lumea, americanii si noi” va fi lansat duminica, 2 iunie, ora 14, in cadrul Bookfest, la ROMEXPO, in pavilionul C2, standul Editurii LITERA.