Ultima ora
Publicat: sâmbătă, 01 iunie 2013

Năstase critică demersurile USL în privinţa noii Constituţii

Fostul premier Adrian Năstase spune că trecerea în Constutuţie a tuturor lucrurilor pe care nu le poate face un şef de stat nu este o soluţie, şi oricum nu îl împiedică pe acesta să interpreteze cu rea credinţă acele articole. „Cum poate fi constrâns un preşedinte să rămână în haina constituţională, greu de spus. Eventual prin suspendare. Dacă ne apucăm să punem în Constituţie tot ce nu are voie să facă un preşedinte va fi foarte complicat. Un text constituţional nu poate să blocheze aplicarea, sau interpretarea cu rea credinta a textului său”, a declarat Adrian Năstase, joi, la Palatul Parlamentului.

„Lumea, americanii si noi” – ultima carte a lui Adrian Nastase

Adrian Nastase, eliberat de obligatii de ordin politic si public, in general, este de neoprit in propensiunile sale creatoare. Dupa ce a lansat cateva carti scrise in intervalul in care a fost privat de libertate – dar nu si de dreptul de a crea – fostul premier ne propune un volum de publicistica in care abordeaza complexa relatie dintre tara noastra si „marele frate’ american. Volumul intitulat „Lumea, americanii si noi” va fi lansat duminica, 2 iunie, ora 14, in cadrul Bookfest, la ROMEXPO, in pavilionul C2, standul Editurii LITERA.

Ziarul Ultima Oră este de acord cu orice tip de comentariu atât timp cât păstrează termenii unui limbaj civilizat, fără atacuri injurioase ori diverse amenințări la adresa semnatarilor articolelor susmenționate. Restul mesajelor ( cu un conținut inadecvat, injurios, nepotrivit cu ținuta morală și etică a publicației noastre ori având o clară tendință de mesaj publicitar) va fi eliminat din sistem iar ”atacatorii” vor fi blocați. Vă mulțumim!