Ultima ora
Publicat: luni, 20 februarie 2017

Peste 100 de înscrieri în proiectul „Made in Romania”. BVB extinde perioada pentru nominalizări

Bursa de Valori București (BVB) a primit peste 100 de înscrieri în proiectul „Made in Romania”. Datorită interesului ridicat față de acest proiect și numărului de nominalizări venite de peste tot din țară, BVB decide să extindă perioada de înscriere pe site-ul www.bvbleague.ro până pe 22 februarie, ora 19:00.

„Suntem foarte încântați că <<Made in Romania – Liga Antreprenorilor>>, <<Fluent în Finanțe>> și <<Condus de Randament>> au devenit repere pentru piața de capital din România, în drumul ei spre statutul de piață emergentă,” a declarat directorul general al BVB, Ludwik Sobolewski.

„Made in Romania: liga celor 15 companii pentru creșterea economiei românești” a fost lansat în februarie 2017. Scopul proiectului este să selecteze și să promoveze 15 dintre cele mai inovatoare companii românești care au cel mai mare potențial de creștere și șanse ridicate să devină jucători cu impact în economia locală și poate chiar regională. Proiectul este realizat împreună cu Grupul Financiar Banca Transilvania, Google, Mazars și NN. Susținătorii oficiali ai proiectului sunt Entrepreneurship Academy, Inoveo, fundația Romanian Business Leaders și portalul start-up.ro.

Odată încheiată perioada înscrierilor pe 22 februarie, BVB și membrii comitetului de nominalizare vor selecta 50 de companii care vor ajunge în etapa finală, în care un juriu format din 12 experți ai pieței de capital va alege 14 companii. Cea de cincisprezecea companie va fi aleasă pe baza votului publicului, în perioada 28 februarie – 14 martie. Lista finală a companiilor selectate va fi anunțată la sfârșitul lunii martie, în cadrul galei „Made in Romania”.

În plus față de beneficiile de imagine și marketing pentru firmele selectate, Bursa de Valori București și partenerii proiectului vor derula un program de mentorat pentru cele 15 companii finaliste. În fiecare lună, din aprilie și până în noiembrie 2017, vor fi acoperite subiecte precum marketing și branding, strategie și inovare, audit și finanțarea dezvoltării. În funcție de tema fiecărei luni, vor avea loc ateliere, training-uri și întâlniri unu la unu dedicate echipelor și angajaților din companiile selectate. În urma acestui program, în cele opt luni, BVB și partenerii vor contribui la stimularea proceselor de inovare și bune practici în cadrul acestor companii, sprijinind astfel creșterea lor.

Participarea la acest proiect este gratuită și voluntară. Companiile care au fost desemnate de către terți vor fi informate cu privire la desemnarea lor și li se va cere să își dea acordul pentru a fi luate în considerare în cadrul proiectului. Mai multe informații despre proiect, desfășurare, precum și formularul de nominalizare sunt disponibile pe website-ul dedicat www.bvbleague.ro.

Ziarul Ultima Oră este de acord cu orice tip de comentariu atât timp cât păstrează termenii unui limbaj civilizat, fără atacuri injurioase ori diverse amenințări la adresa semnatarilor articolelor susmenționate. Restul mesajelor ( cu un conținut inadecvat, injurios, nepotrivit cu ținuta morală și etică a publicației noastre ori având o clară tendință de mesaj publicitar) va fi eliminat din sistem iar ”atacatorii” vor fi blocați. Vă mulțumim!

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>