Ultima ora
Publicat: vineri, 31 ianuarie 2014

Regele GULLGOSSE, Prințesa KLARA, Zâna SÅNGTRAST, Lupul LUFSIG și Elful KRULLIG de la IKEA, în sprijinul a 11 milioane de copii

Clienții Magazinului IKEA din Zona Comercială Băneasa au luat acasă 49.226 de jucării de pluș, dintre care 1.297 cărți de povești, pe durata Campaniei Jucăriilor de Pluș de anul acesta. Pentru fiecare jucărie de pluș sau carte de povești cumpărate între 3 noiembrie 2013 și 4 ianuarie 2014, IKEA Foundation a donat câte 1 euro pentru proiecte educaționale realizate de  UNICEF și Salvați Copiii.

Anul acesta, magazinul din București a urcat o poziție în clasamentul global realizat pe baza mediei vânzărilor per magazin, situându-se pe locul 4 în lume (după Rusia – media 84.710, Thailanda – media 67.212 și Irlanda – media 60.883). În topul magazinelor cu cele mai mari vânzări de jucării de pluș, magazinul din București a ocupat poziția 28 din 340.

La nivel global, de la începutul campaniei, în 2003, IKEA Foundation a donat 67 de milioane de euro care au contribuit la  îmbunătățirea oportunităților de educație pentru 11 milioane de copii din 46 de țări. Donațiile au fost folosite de către UNICEF și Salvați Copiii pentru formarea profesorilor, pentru îmbunătățirea metodelor de predare și a sistemelor de protecție a copilului, pentru furnizarea de materiale educaționale și creșterea ratei de școlarizare.

Cu ajutorul donațiilor din acest an, IKEA Foundation va sprijini 19 proiecte UNICEF și Salvați Copiii în 18 țări. Fondurile donate către UNICEF vor finanța inițiativele „Școli pentru Africa” în opt țări și „Şcoli pentru Asia” în China. Fondurile donate către Salvați Copiii vor sprijini educația pentru copiii din grupurile marginalizate din Asia și Europa de Est.

Clienții din România au avut șansa să se implice și în inițiativa “Donează de două ori”, care presupune donarea jucăriilor de pluș și cărților pentru copii cumpărate din magazinul IKEA. Acestea au fost direcționate către programele locale de caritate. Astfel, peste 950 de jucării au fost donate către Salvați Copiii România.

„Prin intermediul programului Șanse egale pentru toți copiii într-o societate fără discriminare, inițiat de Salvați Copiii și implementat cu ajutorul IKEA Foundation, am reușit să le oferim șansa pentru un viitor mai bun copiilor din mai multe zone ale țării. Salvați Copiii România le mulțumește clienților și angajaților magazinului IKEA pentru implicarea în campania Jucăriilor de Pluș.

Cu fondurile obținute, vom continua programele educaționale pentru copiii din mediile defavorizate, educația și consilierea parentală și cea pentru copiii victime ale unei forme de violență sau abuz.”, declară Gabriela Alexandrescu, Președinte Executiv al Salvați Copiii România.

„Educația este cheia care deschide calea către un viitor mai bun pentru fiecare copil, în special pentru cei vulnerabili și izolați. UNICEF este recunoscător pentru parteneriatul puternic pe care l-a stabilit cu IKEA Foundation și dorește să mulțumească tuturor clienților și angajaților IKEA, întrucât scopul muncii noastre este să le oferim copiilor educația de calitate pe care o merită,” afirmă Anthony Lake, președinte executiv UNICEF.

„Anul acesta marcăm cea de-a 20-a aniversare a colaborării noastre strategice cu IKEA Foundation. De asemenea, acesta este cel de-al 8-lea an consecutiv în care Salvați Copiii participă la Campania Jucăriilor de Pluș pentru Educație. Prin intermediul angajamentului luat de IKEA Foundation pentru a ajuta copiii vulnerabili să aibă acces la educație de calitate, copiii din grupurile minoritare și copiii cu dizabilități, precum și familiile și comunitățile din care aceștia fac parte, toți beneficiază de programele campaniei pentru un viitor mai bun și mai luminos,” a declarat Elisabeth Dahlin, Secretar General pentru Salvați Copiii și colaborarea cu IKEA Foundation.

Ziarul Ultima Oră este de acord cu orice tip de comentariu atât timp cât păstrează termenii unui limbaj civilizat, fără atacuri injurioase ori diverse amenințări la adresa semnatarilor articolelor susmenționate. Restul mesajelor ( cu un conținut inadecvat, injurios, nepotrivit cu ținuta morală și etică a publicației noastre ori având o clară tendință de mesaj publicitar) va fi eliminat din sistem iar ”atacatorii” vor fi blocați. Vă mulțumim!

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>