Ultima ora
Publicat: miercuri, 04 septembrie 2013

Roşia Montana Gold Corporation, în publicitatea din presa scrisă

Anul 2011 a fost cel mai bogat în publicitatea de la compania Roşia Montana Gold Corporation pentru presa scrisă. Au fost comandate 853 de machete publicitare în valoare brută de 2.746.451, conform  Alfa Cont. Bugetul este mai mare cu 152,6% față de 2010 și cu 86% față de 2012.

Anul trecut, RMGC a consumat 381 de machete publicitare în valoare brută de 1,47 milioane de euro (rate card). Publicațiile care au obținut cele mai mari bugete (rate card) de la această companie au fost: „Evenimentul Zilei” – 183.900 euro, „Libertatea” – 154.200 euro, „Jurnalul Național” – 140.500 euro, „România liberă” – 106.950 euro, „Ziarul Financiar” – 88.000 euro și „Adevărul” – 78.000 euro.

În topul publicațiilor cu publicitate de la RMGC se mai înscriu: „Gazeta Sporturilor” – 75.600 euro, „Capital” – 68.400 euro și „Click!” – 61.900 euro.

În primele șapte luni ale acestui an, consumul de publicitate în print al RMGC s-a ridicat la 132.164 euro (rate card), reprezentând 27 de inserții. Cele mai mare sume au fost atrase de „Click!” (37.300 euro), „Adevarul de weekend” (24.900 euro), „Adevărul” (22.800 euro), „Libertatea” (8.800 euro) și „Jurnalul Național” (8.500 euro). Toate cifrele reprezintă bugete calculate la rate card.

forbes.ro

Comments

comments

Ziarul Ultima Oră este de acord cu orice tip de comentariu atât timp cât păstrează termenii unui limbaj civilizat, fără atacuri injurioase ori diverse amenințări la adresa semnatarilor articolelor susmenționate. Restul mesajelor ( cu un conținut inadecvat, injurios, nepotrivit cu ținuta morală și etică a publicației noastre ori având o clară tendință de mesaj publicitar) va fi eliminat din sistem iar ”atacatorii” vor fi blocați. Vă mulțumim!

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>