Ultima ora
Publicat: luni, 30 septembrie 2013

Samsung ocupă locul 8 în Interbrand Brand Valuation

Conform rezultatelor studiului Interbrand Brand Valuation, publicate pe 30 septembrie 2013, compania Samsung a avut cea de-a treia rată de creștere în rezultatele Interbrand, de 20,4%, fiind clasată pe locul 8 în top, cu o valoare a brandului de 39,6 miliarde de dolari. Creșterea Samsung poate fi pusă pe seama obținerii poziției de lider pe piața mondială a smartphone-urilor, consolidării poziției de lider pe segmentul TV și a îmbunătățirii continue a poziționării pe alte categorii de produse.

Despre valoarea brandului Samsung
Valoarea brandului Samsung este de 39,6 miliarde de dolari, iar compania este clasată pe locul 8 la nivel mondial (pe locul 4 în industria IT). Valoarea brandului a crescut cu 20%, iar compania cu un loc, de pe locul 9 în 2012.

※ Creșterea valorii brandului în top 100 companii este de 8%; creșterea medie a industriei de produse electronice și IT este de 15%.

Factori cheie în creșterea valorii brandului
• Îmbunătățirea semnificativă a rezultatelor financiare pe segmente importante:
– Creșterea substanțială a cotei de piață în categoria de mobile, la 25,1% (locul 1) în 2012, respectiv 30.4% (locul 1) pe segmentul smartphone. În anul precedent, Samsung avea o cotă de 21,2% din piața mobile (locul 2).

– 7 ani consecutiv pe prima poziția la nivel global în cota de piață a segmentului TV

• Aspirația clară a brandului și activitățile de marketing aferente au dus la o îmbunătățire generală a punctajului final

• Creșterea puterii brandului (BSS) în categoriile de produs:
– TV: consolidarea poziției de lider a categoriei prin introducerea produselor inovatoare
– Mobile: au fost desfășurate activități de marketing și produs bazate pe nevoile consumatorilor și înțelegerea acestora.
– Memorii: Îmbunătățirea înțelegerii brandului prin comunicări clare și puternice către consumatori

Comments

comments

Ziarul Ultima Oră este de acord cu orice tip de comentariu atât timp cât păstrează termenii unui limbaj civilizat, fără atacuri injurioase ori diverse amenințări la adresa semnatarilor articolelor susmenționate. Restul mesajelor ( cu un conținut inadecvat, injurios, nepotrivit cu ținuta morală și etică a publicației noastre ori având o clară tendință de mesaj publicitar) va fi eliminat din sistem iar ”atacatorii” vor fi blocați. Vă mulțumim!

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>