Ultima ora
Publicat: sâmbătă, 15 iulie 2017

Secția CF Apahida – Dej-Călători în reparații pentru ridicarea restricțiilor de viteză!

Regionala CF Cluj a demarat programul de reparații și consolidare a infrastructurii feroviare pe secția Apahida – Jucu – Gherla – Iclod pentru ridicarea restricțiilor de viteză, sursa de finanțare a programului fiind asigurată din surse proprii și de la bugetul de stat. Lucrările de reparații pe intervalul Cluj – Apahida au fost finalizate în luna aprilie, viteza maximă de circulație a trenurilor pe acest interval fiind de 120 km/h.

Lucrările de reparații și consolidare sunt executate în regie proprie cu personalul SRCF Cluj (în proporție de 85%) și cu firme specializate (în proporție de 15%) și au drept scop restabilirea vitezei de circulație a trenurilor de călători la 100 km/h, lucrările fiind programate etapizat pe intervale de stații.

♦ Obiective – stadiul execuție

◘ Cluj – Apahida – lucrări finalizate

◘ Apahida – Jucu – Bonțida, fir I (km 0+727-16+300)

Etapa I: lucrări de înlocuire a prinderii și a traverselor din lemn la capetele de poduri, completarea prismei de piatră spartă, buraj de întreținere, consolidarea trecerilor la nivel, prin montare de dale din beton – finalizată

Etapa a II-a: lucrări de sudură și înlocuirea prinderii indirecte K cu prindere modernă elastică SKL între Apahida și Jucu –pregătire lansare licitație

◘ Apahida – Jucu, fir II (km 0+727-8+483)

Etapa I – în execuție lucrări de înlocuire a sistemului clasic de prindere șină-traversă cu sistem de prindere elastică KS SKL 24 – termen de finalizare august 2017

Etapa II – lucrări de sudură aluminotermică pentru refacerea căii fără joante – termen de finalizare septembrie 2017

◘ Stația Gherla

Etapa I – liniile 4 și 5 – s-au finalizat lucrările de refacere a prismei de patră spartă, de înlocuire a suprastructurii liniei I cu șină tip 49 pe traverse din beton, în execuție lucrări de reparații la peron, prin montare dale de beton

Etapa a II-a – lucrări la liniile 1, 2 și 3 – termen de finalizare octombrie 2017

◘ Gherla – Iclod, fir I – lucrări de înlocuire traverse din lemn, buraje de întreținere și completarea prismei de piatră spartă – în pregătire șantier de lucru, termen de finalizare octombrie 2017

◘ Iclod – Dej-Călătorisemestrul I 2018

♦ Scop

◘ creșterea gradului de siguranță și a vitezei de circulație de la 50 km/h la 100 km/h, reducerea costurilor de operare și de întreținere a infrastructurii feroviare

♦ Perioadă de execuție

◘ iulie – octombrie 2017

♦ Executant

◘ Sucursala Regionala CF Cluj – Secția L7 Dej și SRLU Dej

◘ Firme specializate

În perioada de execuție a lucrărilor de reparații și consolidare, circulația trenurilor pe secția Apahida – Jucu – Gherla – Iclod se desfășoară alternativ pe câte un fir de circulație unde sunt deschise șantierele de lucru.

Ziarul Ultima Oră este de acord cu orice tip de comentariu atât timp cât păstrează termenii unui limbaj civilizat, fără atacuri injurioase ori diverse amenințări la adresa semnatarilor articolelor susmenționate. Restul mesajelor ( cu un conținut inadecvat, injurios, nepotrivit cu ținuta morală și etică a publicației noastre ori având o clară tendință de mesaj publicitar) va fi eliminat din sistem iar ”atacatorii” vor fi blocați. Vă mulțumim!

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>