Ultima ora
Publicat: miercuri, 22 februarie 2017

„Soroșismul“, inventat în laborator de consilierii israelieni ai lui Dragnea?

Moshe Klughaft, unul dintre experții în comunicare angajați de PSD în campania pentru alegerile din 11 decembrie 2016, a lucrat și pentru Im Tirtzu – o formațiune de extremă-dreapta din Israel care vrea să scoată în afara legii ONG-urile pentru apărarea drepturilor omului. Klughaft a regizat un clip publicitar controversat, intitulat „Foreign Agents“, care prezintă liderii societății civile ca pe agenți străini, plătiți de Olanda, Germania, Norvegia și UE pentru a apăra teroriștii și a destabiliza Israelul. Rețeta seamănă izbitor cu propaganda neagră dusă împotriva ONG-urilor românești și a brațului lor politic USB/USR, prin partidul controlat de omul de afaceri Sebastian Ghiță (PRU), pe canalul de televiziune RTV. Tema „Listei lui Soroș“ a fost lansată cu câteva zile înaintea campaniei electorale, de cotidianul Evenimentul Zilei.

Cum funcționează propaganda neagră și cum a fost ea aplicată în Israel și România

Sursa: România Curată

Ziarul Ultima Oră este de acord cu orice tip de comentariu atât timp cât păstrează termenii unui limbaj civilizat, fără atacuri injurioase ori diverse amenințări la adresa semnatarilor articolelor susmenționate. Restul mesajelor ( cu un conținut inadecvat, injurios, nepotrivit cu ținuta morală și etică a publicației noastre ori având o clară tendință de mesaj publicitar) va fi eliminat din sistem iar ”atacatorii” vor fi blocați. Vă mulțumim!

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>