Published On: vin, Dec 1st, 2017

Tenebroasele afaceri ale organizației ”Dragnea”

Share This
Tags

Rise Project publică joi o investigație menită a limpezi mecanismul de spălare a banilor Tel Drum printr-o suveica de firme ”fantoma” si ”bidon” , care in unele cazuri au ajuns si la firmele de consultanță ale jurnaliștilor de la Antena 3, Radu Tudor, Bogdan Chireac, Camelia Voiculescu, în firmă cu Mirel Palada.

Produsele pentru care au fost plătiți, însă, nu au putut fi văzute vreodată pe portalurile pe care le administrează ci in emisiunile zilnice pe care le realizeaza la Antena 3, scrie Rise Project.

Sumele și beneficiarii

111.848 de lei au zburat direct de la fiul lui Liviu Dragnea la fiica lui Dan Voiculescu în noiembrie 2015, după #Colectiv, când baronul prelua partidul. Cu cinci ani înainte, asfaltatorul Tel Drum îi plătea 150.000 de lei Cameliei Voiculescu, asociată cu Mirel Palada (Compania de Cercetare Sociologică și Branding Forum) pe un sondaj. Alți 50.000 de lei a decartat tot în 2010 finul lui Dragnea, Mihai Slăvescu Putineanu, pentru o lucrare sociologică necesară fermei lui de vaci (Agrotrust). Câteva luni mai târziu, ferma de vaci spăla aproape jumătate de milion de lei la Pitești, rotunjind fantomaticele 3,8 milioane ale grupării.  Antenistul Radu Tudor a dus acasă 65.000 lei , în perioada ianuarie 2011 – mai 2012. Plățile s-au făcut în cinci tranșe, de la ferma lui Putineanu (Agrotrust) la firma de consultanță a lui Radu Tudor (Top Media Acces). Ultima plată s-a virat în campania electorală a alegerilor locale din 2012. 59.502 lei s-au dus la DC News al lui Răzvan Dumitrescu și Bogdan Chirieac. Era 19 septembrie și Revoluția Fiscală tocmai se lansase în platou la Radu Tudor.

Articol integral pe site-ul Revistei 22

Comments

comments

About the Author

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Switch to mobile version