"Banca de alimente pentru copii", eveniment organizat de Crucea Roşie Română

Crucea Roșie Română organizează sâmbătă, 1 iunie, evenimentul „Banca de alimente pentru copii”, cu ocazia Zilei Internaţionale a Copilului.

Cu acest prilej, în hipermarketul Carrefour Băneasa, începând cu ora 15:00, vor avea loc un spectacol și o competiție de strângere de alimente la care vor participa artiști din lumea muzicii şi dansului:  membrii trupei Krypton Unplugged, Nicola, Wilmark Rizzo Hernandez şi un grup de copii de la şcoala de dans a acestuia, Ane & Street Dance, Catrinel Sandu împreuna cu fiica ei Sara, Paul Iorga si Iani.

Alimentele greu perisabile colectate de la clienții din Carrefour Băneasa vor fi dăruite copiilor care provin din familii cu venituri reduse, prin programul Banca de Alimente.

Gazdele evenimentului vor fi presedintele Crucii Rosii Romane, Mihaela Geoana si Iuliana Tudor, ambasadorul Crucii Rosii Romane, care va modera acest eveniment umanitar. Surpriza va fi ca Iuliana Tudor nu va avea doar calitatea de moderator, ci si pe cea de mama, intrucat va veni la eveniment insotita de fiul sau, micutul Tudor.  Invitat special al acestei acțiuni este Margareta Paslaru, voluntar de onoare al Crucii Rosii Romane si initiatorul programului Banca de Alimente.

In septembrie 2009, pe fondul impactului crizei economice mondiale si al cresterii preturilor la produsele alimentare, Crucea Rosie Romana a lansat programul Banca de Alimente, care reprezinta o solutie imediata de ajutorare a persoanelor fara venituri sau cu venituri foarte mici. Proiectul Banca de Alimente presupune colecta de alimente greu perisabile provenite din donatii individuale – direct recipiente speciale amplasate in magazinele partenere Carrefour, Real, Mega Image și Metro Group – sau donații provenite din sponsorizări. Voluntarii Crucii Roșii Române distribuie alimentele în pachete de 12 kg direct la domiciliul beneficiarilor.

Până în prezent, au fost ajutate cu alimente greu perisabile 94.958 de familii sau persoane singure din toată țara. Peste 13.000 de voluntari s-au implicat în colectarea produselor de la magazinele partenere, în distribuţia de flyere în magazine pentru a promova proiectul în rândul cumpărătorilor şi în activitatea de distributie a pachetelor la domiciliul beneficiarilor.

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.