Muzeul Antipa are o nouă identitate vizuală

 

Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” este, poate, cel mai iubit muzeu din  țară, iar fidelitatea vizitatorilor săi este importantă și prețuită. Perceput ca un muzeu modern, atractiv, Muzeul Antipa dorește să fie ușor identificat de public prin simboluri care sa-l individualizeze și să vorbească despre misiunea și valorile sale.

 

Cu o identitate vizuală împrospătată, logo-ul muzeului și noul site www.antipa.ro fac parte dintr-un proiect mai amplu care va presupune, în aceasta primăvară, implicarea publicului în alegerea unui slogan al muzeului, pentru completarea modului în care se individualizează instituția. Este maniera în care copiii, tinerii, familiile pot participa la viața muzeului și împărtăși din așteptările lor.

 

„Am ales o paletă cromatică nouă a logo-ului, care exprimă în primul rând legătura între muzeu și natură (varianta principală, de culoare verde), curiozitatea copilărească și dorința de joc în sens descoperitor (varianta portocalie) sau rigurozitatea științifică și cunoașterea prin tehnologie (varianta albastră). Avem nevoie sa ne asociem, atât ca public, cât și muzeu, cu o identitate nouă, atractivă, proaspată.’’- Luis Ovidiu Popa directorul general al muzeului.

 

Printr-o abordare prietenoasă, noua pagina de internet, www.antipa.ro, oferă informații atât despre istoricul muzeului, expoziția permanentă, evenimentele și programele educaționale, cât și despre tarifele și programul de vizitare. Una dintre funcțiile noi al site-ului este posibilitatea programării vizitelor grupurilor prin completarea unui formular on-line, care poate fi accesat de pe orice dispozitiv (laptop, tableta sau telefon). De asemenea este posibilă înscrierea oricărei persoane la evenimentele sau programele educaționale ale muzeului.

 

Încă de la înființare, Muzeul Antipa a fost un muzeu ultra-modern, care a reușit să aducă societății magia unei lumi demult dispărute. Cu aproape 2.000.000 de exponate, dintre care 5.000 prezentate publicului, se conturează și se dezvăluie imaginea unui tezaur inestimabil. Cu mijloace și tehnică moderne este adusă în actualitate informația bogată și utilă. Dioramele – peisajele în care se prezintă în mediul lor natural exponatele – dar și panourile touch-screen celebrează cunoașterea istoriei naturale îmbinând vechiul cu noul.

 

Mulțumim agenției de publicitate MullenLowe pentru sprijinul acordat în realizarea noii identități vizuale și MullenLowe Profero pentru grafica noului site.

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.