Advertising-ul in lumea jocurilor mobile

„Sa faci business fara advertising este ca si cum ai face cu ochiul cuiva in intuneric. Tu stii ceea ce faci dar nimeni altcineva nu stie.” Asa suna o binecunoscuta vorba in advertising. Aceasta zicala este cu atat mai relevanta pentru industria de gaming. Un joc bine facut fara advertising este incercarea de a cuceri o audienta care nici nu stie ca existi. La fel si un advertising care omite mediul de propagare al mesajului oferit de jocuri. Dar sa aprindem lumina!

Industria jocurilor pe mobil este in plina ascensiune. Potrivit Verto Analytics, pentru 57% dintre detinatorii de dispozitive mobile, jocul pe mobil este a doua cea mai populara activitate dupa utilizarea social media. La nivel mondial aceasta este industria cu o crestere anuala de 19%, o cifra de afaceri de 42 miliarde euro si 42% din piata globala de gaming.

Popularitatea jocurilor pe mobil creste corelat cu volumul smartphone-urilor si tabletelor vandute. Prin intermediul acestor dispozitive mobile contactul cu consumatorul este cvasi-permanent. Timpul alocat utilizarii acestora este distribuit intre functionalitati de baza cum sunt voce si mesaj, retele sociale si navigare online. Astfel comportamentul de consum al jocurilor pe mobil devine intermitent. In aceste conditii lupta pentru castigarea atentiei, testarii unui joc, retentiei si conversiei in bani a comportamentului consumatorului de jocuri este intensa.

Articol integral pe manager.ro

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.