Agenția Ideologiq își extinde portofoliul de clienți și semnează un nou parteneriat cu TechBolide

TechBolide, compania care oferă soluții inteligente cu privire la creșterea gradului de colectare și reciclare în România, este rezultatul fuziunii companiilor Arctos Innovation și WMS Solutions.

Compania investește într-un amplu proces de rebranding alături de agenția Ideologiq.

Agenția Ideologiq își extinde portofoliul de clienți și semnează un nou parteneriat cu TechBolide, compania care oferă soluții tehnice inteligente cu privire la creșterea gradului de colectare și reciclare în România.

TechBolide s-a lansat recent pe piața din România, odată cu fuziunea companiilor Arctos Innovation și WMS Solutions, și își propune devierea deșeurilor de la groapa de gunoi și colectarea separată a acestora.

Conform Eurostat[1], România a reciclat doar 11,3% din deșeurile municipale, în anul 2021. Până la 31 decembrie 2025, statele membre ale UE trebuie să recicleze până la 65% din deșeurile de ambalaje.

Cele două companii, prezente pe piața din România încă din 2015, produc sisteme hardware și software de tip IoT și de asemenea, oferă atât soluții inteligente pentru a sprijini devierea deșeurilor, cât și soluții la cheie pentru automatizarea proceselor de producție, gestionarea și monitorizarea activelor, integrarea de fluxuri tehnologice, ERP, CRM, aplicații mobile și dezvoltări software personalizate.

Procesul de rebranding a fost încheiat etapă cu etapă: Georgiana Bădălică-Petrescu, Top Executive & Marketing Strategist și Zoltan Fulop, Art Director, au demarat și finalizat primele demersuri legate de strategia de brand, identitate, naming și imagine.

După încheierea fuziunii dintre cele două companii, agenția Ideologiq, alături de Georgiana Bădălică, au preluat procesul de rebranding, de dezvoltare a strategiei de marketing și comunicare.

Din cadrul agenției Ideologiq au fost implicate departamentele de strategie și creație, dar și departamentele de graphic design, dezvoltare web, media & performance și producție, care lucrează la dezvoltarea unui website intuitiv, unde vizitatorii vor avea inclusiv opțiunea de a cere o ofertă, și până la crearea de materiale asociate.

“TechBolide este numele unui meteorit – ca o primă promisiune îndeplinită, compania este deja a rising star pe scena industriei.

Pun la dispoziție o tehnologie fantastică, aproape nemaivăzută pentru economia circulară și susțin cu probitate toate claim-urile de inovație.

Aduc tehnologia viitorului în prezent prin toate produsele lor, iar Ideologiq sprijină strategic și creativ dezvoltarea proiectelor TechBolide viitoare.

Acestea sunt ambiții comune: să trăim într-o lume mai curată, mai bine gestionată, în care pierderile să fie minime, dar uneori evidența trebuie revelată“, a declarat Adrian Ichim, fondator și partener IdeologIQ.

Sub numele TechBolide, compania a reușit deja să dezvolte soluții inovative de înaltă tehnologie ce sprijină creșterea ratei de reciclare atât la nivel național, cât și la nivel internațional.

Misiunea companiei fiind aceea de a oferi industriei de reciclare toate ustensilele necesare în menținerea echilibrului ecologic și implicit, sustenabilitate în contextul economiei circulare.

„Prin exploatarea potențialului tehnologiei putem aborda provocările urgente ale gestionării deșeurilor și putem lucra în direcția unui viitor mai curat și mai sustenabil.

Toate abordările noastre reprezintă un pas semnificativ în dezvoltarea conștiinței publice cu privire la gestionarea deșeurilor, promovând colaborarea între tehnologie și protecția mediului.

TechBolide invită autoritățile municipale, agențiile de gestionare a deșeurilor și companiile să exploreze potențialul produselor sale în modelarea unui viitor mai curat și mai sustenabil.

Prin colaborarea cu TechBolide, stakeholderii pot contribui la crearea unei societăți fără deșeuri, susținând conservarea mediului înconjurător și recuperarea resurselor în noi limite”, a adăugat Mădălina Smochină, Fondator & CEO TechBolide.

Totodată, agenția Ideologiq în colaborare cu Georgiana Bădălică-Petrescu, Top Executive & Marketing Strategist, au dezvoltat o nouă strategie de comunicare și au poziționat brandul și pe piața internațională.

„Rebrandingul este un proces complex: toată comunicarea, toate palierele de expresie trebuie să reflecte personalitatea tot mai implicată a unui brand care este în totalitate circumscris în viața comunității.

Marketingul sustenabil este cheia care definește TechBolide, iar acest lucru trebuie să rezulte clar din toată comunicarea. Nu numai că susținem economia circulară, ci încurajăm comunitățile să contribuie activ la practici durabile. Acum trebuie ca toată lumea să știe că soluțiile IOT sunt disponibile și la îndemâna oricui.

De aceea, am construit pentru TechBolide o strategie de marketing și comunicare clară, integrând principiile economiei circulare, cu scopul de a ne consolida poziția de furnizor principal de soluții IoT, software și hardware în România, dar și în Balcanii extinși și întreaga Europă, ca destinația de încredere pentru soluții tehnologice în economia circulară”, a menționat Georgiana Bădălică-Petrescu, Top Executive & Marketing Strategist.

TechBolide este expert în soluții IOT, software și hardware și producător la nivel european, ce oferă soluții personalizate conform cerințelor clienților, pentru a utiliza la maxim resursele, repectând totodată principiile economiei circulare.

Despre Ideologiq:

Ideologiq (Advanced Ideas Studio SRL) este o agenție de marketing digital și comunicare cu experiență de peste 15 ani în dezvoltarea de tehnologie și comunicare digitală, în piețele din regiunea SEE-CEE, în special în: România, Moldova, Grecia, Cipru, Croația, Slovenia, Bulgaria, Ungaria și Serbia.

Agenția IdeologIQ oferă clienților săi acces la soluții digitale end-to-end și la servicii de: consultanță, strategie, creație, branding, dezvoltare de programe de fidelizare (B2B, B2C și EVP), dezvoltare de tehnologie și platforme software (web, mobile, e-commerce, AR, VR), comunicare socială online, optimizări ale performanței online (SEO, UX, CRO, PPC), implementare evenimente (online, offline sau hibrid).

Printre clienții agenției se numără: Raiffeisen Bank, Alliance Healthcare, Pfizer, Boehringer-Ingelheim, Holcim, Somaco, Fresenius, Green Group, Castrol, Michelin, Porsche Inter Auto, Max Bet,  ALPLA, Medsana, Schneider Electric, Signal Iduna sau Zipper.

Începând din anul 2022, agenția Ideologiq face parte din grupul La Poste, având ca acționar majoritar compania Mediapost Hit Mail SA. Mediapost Hit Mail SA este un integrator de servicii de marketing direct, deținut în proporție de 100% de Poșta Franceză, prezent în piața românească de 25 de ani, având 550 de angajați și o cifră de afaceri de 59 milioane de euro în anul 2022.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați: https://www.ideologiq.com/intro/    

Despre TechBolide

Producător european, compania TechBolide se evidențiază prin expertiza inovatoare și garantează evoluția în furnizarea de soluții inteligente în zona IoT, software și hardware de înaltă calitate.

TechBolide este expertul în soluții IOT, software și hardware ce oferă soluții personalizate conform cerințelor clienților, pentru a utiliza la maxim resursele, repectând totodată principiile economiei circulare. A fost lansat din pasiunea câtorva antreprenori care au dorit să ofere cele mai bune soluții și flexibilitate.

Printre beneficiile clienților se numără predictibilitate și claritate pentru management, decizii bazate pe date reale, mai mult timp pentru angajați să se concentreze pe activitățile care contează, creșterea productivității, precum și reducerea costurilor.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați:  www.techbolide.com

[1] https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=Waste_statistics#Waste_treatment

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.