ANAF a actualizat Ghidul caselor de marcat

Agenția Națională de Administrare Fiscală a actualizat, pe site-ul instituției, „Ghidul cu privire la înregistrarea informaţiilor privind aparatele de marcat electronice fiscale, precum şi la emiterea Certificatului de atribuire a numărului unic de identificare – în etapa preoperaționalizare Registru”.

Acest ghid este publicat pe site-ul Agenției la secțiunile:

  1. a) Asistențã contribuabili, rubrica ,,Ghiduri curente,,
  2. b) Servicii on-line, rubrica ,,Aparate electronice de marcat fiscale,,

Ghidul a fost completat prin introducerea unui subcapitol unde se regăseşte exemplificată modalitatea de accesare a serviciului Spaţiul Privat Virtual pentru transmiterea Formularului C801, din cadrul secţiunii Depunere Declaraţii.

De asemenea, au fost introduse clarificări privind fiscalizarea aparatelor de marcat electronice fiscale precum şi precizări referitoare la aparatele de marcat electronice fiscale adaptate.

Reamintim că documentele necesare solicitării și atribuirii numărului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice pot fi depuse online prin intermediul Spațiului Privat Virtual.

Dacă se utilizează această facilitate oferită de ANAF, în colaborare cu Centrul Național pentru Informații Financiare din cadrul MFP, operatorii economici pot obține certificatul în cel mult trei minute.

Întâlnire cu contribuabilii pe tema caselor de marcat electronice

    Vineri, 19.10.2018, începând cu ora 12.00, la sediul Direcției Regionale a Finanțelor Publice București se va desfășura o întâlnire cu contribuabilii care va avea tema „Case de marcat – facilități, obligații, termene”.
        
        Operatorii economici care au obligația de a utiliza case de marcat electronice fiscale, în conformitate cu prevederile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 28/1999 privind obligația operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicată, cu modificările și completările ulterioare, sunt așteptați în strada Dimitrie Gerota nr. 13, sector 2, sala 319, etaj 3, iar specialiștii ANAF vor răspunde la întrebările legate de tema sesiunii de asistență.

        Înscrierile se fac, în limita locurilor disponibile, utilizând Formularul de contact de pe pagina de internet a Agenției Naționale de Administrare Fiscală.

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.