- SORIN ROSCA STANESCU: TRAIAN BASESCU, FII ATENT LA CONTURILE PERSONALE!
- Lista noilor membri aleşi ai Academiei Române
Un alt element definitoriu pentru o instituţie este site-ul său oficial. Acesta va conţine toate informaţiile de care publicul poate avea nevoie pentru a înţelege activitatea instituţiei şi valorile sale, va fi accesibil şi uşor de interpretat. Noul site
creart se distinge de stilul greoi anterior şi înglobează noua linie de comunicare pe care instituţia şi-o asumă: mai veselă, personală şi prietenoasă. Reconfigurarea site-ului, într-un mod atractiv reprezintă, alături de schimbarea logo-ului, un mijloc de transmitere a imaginii instituţiei către publicul larg.Lansarea noului logo şi a site-ului a fost anticipată de o perioadă de teasing de o săptămână, în care, pe pagina de
Facebook creart au fost postate mesaje ce gravitau în jurul ideilor de noutate, schimbare şi iniţiativă pe care viziunea instituţiei le încorporează.Elementele de brand ale unei instituţii trebuie să individualizeze şi să diferenţieze identitatea sa de cea a competitorilor săi. Mesajul despre sine pe care doreşte să-l transmită
creart odată cu finalizarea procesului de rebranding este unul coerent şi simplu: ne dorim să insuflăm bucureştenilor plăcerea de a asista la spectacole şi evenimente care celebrează universul cultural autohton şi internaţional, transpunând fondul autentic românesc pe ritmuri contemporane.