GEORGE RUSSELL și LEWIS HAMILTON au purtat TOMMY HILFIGER în timpul week-endului ZANDVOORT GRAND PRIX

Tommy Hilfiger anunță că piloții de Formula 1™ George Russell și Lewis Hamilton au purtat două ținute TOMMY HILFIGER în timpul weekendului 23-25 august 2024, dedicat lui Zandvoort Grand Prix din Țările de Jos.

Pe măsură ce Formula 1 îmbină lumile motorsportului, modei și divertismentului, weekendul de curse și zona paddock-ului sunt din ce în ce mai urmărite ca un moment de modă captivant de către fani, atât pentru piloți, cât și pentru VIP-uri.

Înainte de antrenamente, George a purtat un palton Crombie bej, împreună cu o pereche de pantaloni chino wide leg, în aceeași culoare, completând ținuta cu un pulover smart casual, realizat cu țesătură model herringbone și adidași albi, toate din colecția Toamna 2024.

În ziua cursei, George a purtat un blazer bleumarin închis, cu două rânduri de nasturi, și cu pantaloni chino wide leg, bej, asortați cu un tricou casual în dungi, de culoare roșu specifică brandului, și adidași albi, toate din colecția Toamna 2024.

Înainte de antrenamente, Lewis a purtat un tricou polo rugby alb, cu detalii roșii dinamice, împreună cu o pereche de pantaloni din denim wide leg, ambele piese din noua colecție TOMMY JEANS Game Day, care se va lansa pentru Toamna 2024.

În ziua cursei, Lewis a purtat și un trening roșu, o ținută direct din arhivele TOMMY HILFIGER. Pantalonii sunt din colecția Hilfiger Athletics, lansată în 1998, care a fost prima colecție de echipamente de performanță a brandului, combinând estetica sportivă cu echipamente tehnice.

Jacheta este realizată în stilul clasic din 2008, având detalii cheie, inclusiv fermoar frontal drept, steagul color-blocked pe guler, manșete și tiv, și numele HILFIGER scris cu litere albe pe spate – un omagiu adus moștenirii nautice a brandului și stilului atemporal de navigație.

Originar din New York City, TOMMY HILFIGER este definit de moțtenirea sa americană, atemporală. Inspirat de o dorință constantă de a scrie noi reguli pentru moda americană și cultura pop, TOMMY HILFIGER creează uniforma modernă pentru un stil de viață aspirațional. Întotdeauna reîmprospătând codurile stilului american, brandul este cunoscut pentru colecțiile sale Sportswear și Denim, clasice dar modernizate.

Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger, @TommyHilfiger și @TommyJeans.

 

UNDE:     ZANDVOORT GRAND PRIX 2024

CÂND:      23–25 AUGUST, 2024

Credit Imagini: Echipa Mercedes- AMG Petronas F1

Credit Imagini: Getty Images

Click aici pentru imagini

 

Despre SARKK 

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numita și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum si pe tommy.com

Vizând mereu o dezvoltare organică si durabilă, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili si încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenti consumatori.

Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viața la intersecția dintre clasic si nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o nota moderna.

Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și incaltaminte pentru barbati, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate și incluziune.

Vanzarile globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD in 2022, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent in 100 de tari și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.