Investitia in franciza. Pro sau contra?

Franciza, desi este o tehnica de business, ea poate fi privita dincolo de caracterul sau strategic. Deci, putem afirma ca franciza insasi este o afacere, daca luam in considerare faptul ca este reciproc avantajoasa: francizorul isi extinde afacerea, isi consolideaza brandul si primeste periodic bani de la beneficiar, in timp ce francizatul are oportunitatea de a incepe o afacere, sub ocrotirea unui nume pe care publicul deja il cunoaste si il apreciaza.

La noi in tara, franciza reprezinta o industrie de business in plina ascensiune, care are momentan relativ putini clienti. Totusi, oportunitatile de dezvoltare sunt uriase, iar antreprenorii romani se pot bucura de o piata concurentiala destul de relaxata, ceea ce le permite sa isi duca afacerile la un nivel superior si sa acapareze nisa de activitate.

Detalii pe manager.ro

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.