„Jocurile Olimpice Smart Samsung” a facilitat interacțiunea fanilor și a degelațiilor oficiale la Jocurile Olimpice de Iarnă de la Soci 2014
În timpul Jocurilor Olimpice de Iarnă Soci 2014, Samsung Electronics a facilitat mai mult de 100 de milioane de interacțiuni între fani, atleți și personalul olimpic, ca parte a inițiativei „Jocurile Olimpice Smart Samsung”.
De la cele 23.000 de informații trimise în timp real de la Jocuri de către Comitetul Olimpic Internațional (CIO) către smartphone-urile Galaxy Note 3 pe care toți sportivii le-au primit, la cele peste 100 de milioane de postări și interacțiuni pe aplicația mobilă Samsung Soci 2014 WOW (Wireless Olympic Works), Samsung a îmbunătățit experiența fanilor la Jocurile Olimpice, ajutând practic la eficientizarea și personalizarea Jocurilor prin intermediul tehnologiei inspirate de oameni.
„Samsung schimbă modul în care sportivii, fanii și delegațiile olimpice interacționează și experimentează Jocurile Olimpice, folosind dispozitive mobile și tehnologii wireless – o parte inseparabilă a vieții noastre de zi cu zi”, a declarat Younghee Lee, vice-președinte executiv al Mobile Marketing, IT & Mobile Division de la Samsung Electronics. „Niciodată nu au existat atât de multe moduri de a crea, distribui și experimenta emoțiile acestui eveniment la nivel mondial, cu atât de multă relevanță personală.”
Campania Samsung Soci 2014 a fost cea mai interactivă activare a Jocurilor Olimpice în cei 26 de ani de sponsorizare, și a inclus, printre altele, și următoarele elemente:
· Telefonul Oficial al Jocurilor Olimpice: Pentru prima dată în istoria parteneriatului Samsung cu Jocurile Olimpice, CIO a oferit Samsung GALAXY Note 3, telefonul oficial al Jocurilor Olimpice, celor aproximativ 3.000 de sportivi pentru a se bucura, pentru a capta și împărtăși experiența lor la Jocurile Olimpice într-un mod smart, prin intermediul tehnologiei inovatoare. 99% dintre sportivii au ajuns la Galaxy Studios în Orașul Atleților pentru a afla mai multe despre dispozitiv și cum să-l includă în stilul lor de viață digital.
· WOW Public pentru Soci 2014: Aplicația WOW de la Samsung a oferit iubitorilor de sport acces în timp real la programele evenimentului, cele mai recente rapoarte cu privire la rezultate, clasamentul pe medalii și Jocurile Olimpice. Aplicația WOW a ajuns la mai mult de 500.000 de download-uri, 100 de milioane de interacțiuni și 85.000 de mesaje de aplauze.
· WOW pentru Delegațiile Olimpice: serviciul personalizat WOW de la Samsung pentru Delegațiile Olimpice a fost dezvoltat special pentru comunicații integrale pe parcursul Jocurilor. În jur de 18.000 de dispozitive Samsung Galaxy au fost folosite de către delegații, inclusiv directori, personal și oficiali de la CIO, comitetele olimpice naționale și comitetele de organizare de la Soci – toate fiind conectate prin intermediul Samsung WOW. Mai mult de 23.000 de mesaje au fost trimise de la delegații către sportivi cu privire la actualizări ale competiției și informații utile, generând astfel aproximativ 400.000 de tranzacții între delegații pe tot parcursul Jocurilor.
· Samsung Galaxy Studio: Parcul Olimpic Galaxy Studio a permis unui număr de 240.000 de fani să interacționeze cu ajutorul celei mai recente tehnologii wireless de la Samsung și să fie conectați cu Jocurile Olimpice. Galaxy Studio a furnizat divertisment pentru toată lumea, cu o varietate de activități, inclusiv demo-uri interactive tematice ale sporturilor de iarnă pentru a spori bucuria de la Soci 2014. În plus față de Galaxy Studio din Parcul Olimpic, Samsung a avut alte trei Studiouri situate în Coastal Village, Mountain Village și Piața Muzeului de Artă pentru a extinde spiritul olimpic către un public mai larg de mai mult de 300.000 de vizitatori pe tot parcursul Jocurilor.
· Echipa Samsung Galaxy: Pentru a aduce și mai mult spiritul olimpic la viață, Samsung a format cea mai mare Echipă Galaxy, cu 85 de sportivi din 20 de țări. Sportivii din Echipa Galaxy au câștigat un total de 28 de medalii la Soci 2014, ceea ce înseamnă că, la finalul competiției, echipa ar fi ieșit pe locul secund dacă ar fi fost o țară. În plus, vizitatorii Parcului Olimpic Galaxy Studio au trimis mii de mesaje de încurajare prin intermediul aplicației ChatOn din zona de aplauze a Echipei Galaxy, iar unii sportivi au extins interacțiunea cu fanii prin intermediul aplicației și vizite la Galaxy Studio.
· Samsung Mobilers: Samsung a premiat 38 de studenți din 18 țări cu o excursie gratuită la Soci pentru a documenta experiența lor la Jocurile Olimpice prin intermediul dispozitivelor Samsung și pentru a împărtăși poveștile lor cu fanii din întreaga lume.
Despre implicarea Samsung la Jocurile Olimpice
Samsung a început să se implice la Jocurile Olimpice ca sponsor local la Jocurile Olimpice din Seul 1988. Începând cu Jocurile Olimpice de Iarnă de la Nagano în 1998, compania a extins angajamentul său față de Mișcarea Olimpică în calitate de partener olimpic în întreaga lume, la categoria Wireless Communications Equipment, oferind propria sa platformă de comunicații wireless, numită Wireless Olympic Works (WOW) și telefoane mobile. Aceste tehnologii inovatoare de telefonie mobilă oferă un serviciu de informații și comunicații interactive delegațiilor olimpice, bazate pe locația utilizatorului. Samsung lansează numeroase campanii de marketing digitale pentru a împărtăși entuziasmul Jocurilor Olimpice cu oamenii din întreaga lume și pentru a le permite tuturor să participe la Jocuri prin intermediul tehnologiei mobile inteligente. Angajamentul Samsung ca partener olimpic în întreaga lume continuă și la Rio 2016.