mediaTRUST prezinta vizibilitatea Eurovisionului in mass media si publicitate

Cea de-a 58 – a ediţie a concursului european de muzică Eurovision a fost intens mediatizată, generând, şi în acest an, multe controverse. mediaTRUST prezintă vizibilitatea în presa scrisă şi internet a evenimentului muzical în perioada 13 – 20 mai 2013.

Între 13 şi 20 mai 2013, au fost publicate 6.183 de materiale care au făcut referire la Eurovision. Concursul muzical a fost intens comentat în mediul online, unde au fost înregistrate 5.091 de materiale ce au avut ca subiect Eurovisionul.

 Analiza indică o vizibilitate scăzută în presa scrisă, Eurovision înregistând 153 de materiale în perioada menţionată.

Totodată, concursul şi protagoniştii acestuia au avut mai multe menţiuni în social media, Facebook-ul fiind reţeaua de socializare cu cele mai multe menţiuni despre Eurovision (1.907).

Raportul mediaTRUST prezintă o evoluţie pe zile a materialelor ce au avut ca subiect Eurovisionul. Cum era de aşteptat, data cu cele mai multe menţiuni (1.686) este 19.05.2013, a doua zi după marea finală internaţională de la Malmö, Suedia. 

Vizibilitatea Eurovisionului în publicitate

Conform analizei mediaTRUST, Eurovision a înregistrat un volum mare de publicitate la posturile de televiziune. În perioada 1 aprilie – 20 mai,  Eurovisionul a înregistrat 1.280 de reclame difuzate la TV. Staţiile radio au difuzat în acest interval  43 de reclame, iar în presa scrisă au fost tipărite 11 reclame.

TVR 1 este postul de televiziune cu cele mai multe reclame difuzate (367), urmat îndeaproape de TVR 2 (245 reclame). Locul trei este ocupat de TVR News, cu 149 de reclame. Antena 2 a difuzat 65 de spoturi publicitare, iar Money.ro TV, 58.

Despre raport

Pentru vizibilitatea în publicitate, raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a 1.334 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 aprile – 20 mai 2013, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale.

Prin intermediul aplicaţiei admonit, mediaTRUST prezintă vizibilitatea concursului Eurovision în reclamele difuzate de canalele media. Cu o bază de date disponibilă din iunie 2012, serviciul online admonit oferă  generarea de rapoarte cu cheltuielile de publicitate, durata şi numărul de difuzări pentru orice interval de timp şi date alese de utilizator (canale media, advertiseri, branduri, sectoare sau alte elemente ale clasificării.

Comments

comments

Related posts

Leave a Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Switch to desktop version