Roşia Montana Gold Corporation, în publicitatea din presa scrisă

Anul 2011 a fost cel mai bogat în publicitatea de la compania Roşia Montana Gold Corporation pentru presa scrisă. Au fost comandate 853 de machete publicitare în valoare brută de 2.746.451, conform  Alfa Cont. Bugetul este mai mare cu 152,6% față de 2010 și cu 86% față de 2012.

Anul trecut, RMGC a consumat 381 de machete publicitare în valoare brută de 1,47 milioane de euro (rate card). Publicațiile care au obținut cele mai mari bugete (rate card) de la această companie au fost: „Evenimentul Zilei” – 183.900 euro, „Libertatea” – 154.200 euro, „Jurnalul Național” – 140.500 euro, „România liberă” – 106.950 euro, „Ziarul Financiar” – 88.000 euro și „Adevărul” – 78.000 euro.

În topul publicațiilor cu publicitate de la RMGC se mai înscriu: „Gazeta Sporturilor” – 75.600 euro, „Capital” – 68.400 euro și „Click!” – 61.900 euro.

În primele șapte luni ale acestui an, consumul de publicitate în print al RMGC s-a ridicat la 132.164 euro (rate card), reprezentând 27 de inserții. Cele mai mare sume au fost atrase de „Click!” (37.300 euro), „Adevarul de weekend” (24.900 euro), „Adevărul” (22.800 euro), „Libertatea” (8.800 euro) și „Jurnalul Național” (8.500 euro). Toate cifrele reprezintă bugete calculate la rate card.

forbes.ro

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.