Start campaniei ”Pentru tine doar o monedă, pentru ei un viitor”!
Miile de monede aruncate de suporteri înainte de a intra la meciurile jucate de FC Steaua București pe teren propriu în actualul sezon al UEFA Champions League (UCL) nu vor mai fi irosite, ci vor fi donate Fundației Mihai Neșu, în cadrul campaniei “Pentru tine o monedă, pentru ei un viitor”. Campania “Pentru tine o monedă, pentru ei un viitor” debuteză marți, 1 octombrie 2013, la partida FC Steaua București – FC Chelsea de pe National Arena București.
Suporterii sunt invitați să nu mai arunce monedele înainte de intrarea pe stadion, ci să le depună în dispozitivul de colectare special amenajat. Toți banii colectați vor fi donați Fundației Mihai Neșu pentru inițiative destinate ajutorării copiilor cu dizabilități.
Campania “Pentru tine o monedă, pentru ei un viitor” debuteză marți, 1 octombrie 2013, la partida FC Steaua București – FC Chelsea de pe National Arena București.
Dispozitivul care colectează monede este amplasat în apropierea căii de acces pe National Arena dinspre Bd. Maior Coravu, la intrarea din fața sectoarelor VIP și va funcționa la cele trei partide jucate de FC Steaua București acasă în actualul sezon al UEFA Champions League (UCL): 1 octombrie (FC Steaua București – FC Chelsea); 22 octombrie (FC Steaua București – FC Basel), 26 noiembrie (FC Steaua Bucuresti – Schalke 04). Totodată, donații se pot realiza și online, pe www.moneda-viitor.ro
“Pentru tine o monedă, pentru ei un viitor” este o campanie inițiată de Graffiti Social Work (Fundația BBDO Group România) și Kaleidoscope Proxmity și susținută de UniCredit Țiriac Bank, Banca Oficială a UEFA Champions League.
Cristian Pantazi, Managing Director Kaleidoscope Proximity, oferă detalii despre campanie: “Pentru tine o monedă, pentru ei un viitor e acel mult căutat program care transformă risipa în câștig. A plecat de la un gând simplu, ușor de recunoscut de către orice suporter de pe orice stadion: înainte de intrarea la meci, ești obligat să arunci în afara stadionului toate monedele din buzunare. Multe, puține – îți par o risipă. Și sunt. Cu o medie de 50 de bani aruncați de un suporter și 45.000 de suporteri pe meci în cele 3 meciuri de Champions League ajungem la echivalentul a 15.000 de euro. Imens pentru o Fundație. Ne bucurăm că putem să îi ajutăm pe suporteri să vină în sprijinul organizației pornite de un model în fotbal dar și în viață – Fundația Mihai Neșu.”
”Parteneriatul dintre UniCredit si UEFA Champions League a presupus dintotdeauna mai mult decat o asociere de branduri. In anii trecuti am sustinut echipe de fotbal ale scolilor din tara si am donat echipamente. Anul acesta am decis sa ne implicam la un alt nivel, incurajand suporterii sa ni se alature in promovarea unei cauze nobile, printr-o contributie care presupune mai degraba un efort de constientizare decat un efort financiar: in loc ca monedele sa fie risipite, acestea pot ajunge la o organizatie care face fapte bune, si anume la Fundatia Mihai Nesu. Prin proiectele pe care UniCredit Tiriac Bank le sustine, ne dorim sa cream o cultura a voluntariatului si a implicarii sociale, atat pentru colegii nostri, cat si pentru clienti, parteneri de afaceri, iar in acest caz, pentru suporteri.”, a declarat Anca Nuta, director Identitate si Comunicare al UniCredit Tiriac Bank.
Toți cei interesați să susțină cauza Fundației Mihai Neșu sunt invitați să acceseze www.moneda-viitor.ro