Serviciu  informatii in sistem RSS
RECOMANDĂRI ”ULTIMA ORĂ”
Ultima Oră

Studiu despre echitabilitatea în campaniile de promovare ale operatorilor de telefonie mobilă

Publicat: sâmbătă, 03 august 2013

Orange, Vodafone şi Cosmote, principalii jucători pe piaţa locală de telefonie mobilă, se numără printre operatorii cu cel mai mare volum de publicitate înregistrat în prima jumătate a anului 2013.

mediaTRUST prezintă vizibilitatea în publicitate a celor trei operatori în contextul în care, potrivit presei, Orange, Vodafone şi Cosmote au primit în luna iulie 2013, din partea ANCOM,  licenţele de utilizare a frecvenţelor radio. Totodată, cele două mari companii, Orange şi Vodafone au anunţat încheierea unui acord pentru partajarea infrastructurii de reţea.

Potrivit mediaTRUST, Orange este compania cu cea mai agresivă campanie de promovare, cu 22.249 de reclame difuzate în primele şase luni ale anului.Vodafone ocupă locul doi cu 21.040 de reclame, iar Cosmote se situează pe locul trei cu 11.590 de reclame.

În intervalul 1 ianuarie – 30 iunie 2013, mediile de difuzare preferate de către cele trei companii sunt televiziunea (44.390 reclame), urmată de radio (9.805 reclame) şi presa scrisă (684 reclame).

Orange România este reţeaua de telefonie mobilă cu cele mai multe reclame înregistrate 22.249, şi un rate card de aproximativ 59 milioane de euro. Orange a ales să-şi desfăşoare campania de promovare în principal la posturile TV Antena 1 (2.039 reclame), Sport.ro (1.780 reclame) şi România TV (1.636 reclame). Kiss FM a difuzat în intervalul analizat 1.621 de reclame, iar PRO FM – 817 reclame.

Operator

mediu

nr.spoturi

cost euro

ORANGE

Presă

378

1.383.289

Radio

5255

1.540.431

TV

16616

56.559.534

Al doilea operator ca număr de reclame înregistrate este Vodafone România, cu 21.040 de reclame şi un rate card de aproximativ 34 de milioane de euro. Reţeaua de telefonie a ales să difuzeze cel mai mare număr de reclame la posturile TV Antena 2 (2.668 reclame), GSP TV (2.569 reclame) şi Sport.ro (2.146 reclame). Kiss FM a difuzat 1127 reclame, iar PRO FM – 971.

Operator

mediu

nr.spoturi

cost euro

VODAFONE

Presă

304

1.172.749

Radio

3765

897.385

TV

16971

32.711.072

Cosmote România este al treilea mare operator de telefonie care a înregistrat 11.590 de reclame în primele şase luni ale anului, cu un rate card de 30 milioane de euro. Campania de promovare a Cosmote a fost mai agresivă la PRO TV (2.208 reclame), Antena 1 (1.787 reclame) şi Sport.ro  (1.377 reclame). Kiss FM a difuzat 1.621 reclame, PRO FM – 817, iar Radio 21 a difuzat 639 de reclame.

Operator

mediu

nr.spoturi

cost euro

COSMOTE

Presă

2

4,623

Radio

785

229,961

TV

10803

30,084,837

Raportul a fost întocmit pe baza rezultatelor monitorizării a peste 1.600.000 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie – 30 iunie 2013, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, din care peste 75.000 au fost clasificate la categoria telecomunicaţii.

Comments

comments

Short URL: https://ultima-ora.ro/?p=11596

Publicat de la data aug. 3 2013. Categorii CULTURĂ.

Zona comentariilor

Meteo în țară

20 octombrie 2019, 15:44
 

E
Soare
21°C
4 km/h
Perceput de temperatură: 22°C
Presiunea: 1020 mb
Umiditate: 64%
Vânt: 4 km/h E
Rafale de vânt: 4 km/h
UV-Index: 2
Răsarit: 7:36
Apus: 18:24
Prognoza 21 octombrie 2019
Zi
 

ENE
Predominant însorit
24°C
Vânt: 4 km/h ENE
Rafale de vânt: 7 km/h
max. UV-Index: 3
Noapte
 

ENE
Parţial înnourat
10°C
Vânt: 0 km/h ENE
Rafale de vânt: 7 km/h
max. UV-Index: 3
More forecast...
 

Loto

Horoscop

  • 234.913 vizite
Statistici T5 Ziarul online ”Ultima Oră” rulează pe o versiune ”Advanced Newspaper” realizată de Gabfire Team