TOMMY HILFIGER relansează magazinul din București Mall Vitan cu un design nou

TOMMY HILFIGER dezvaluie noul design al magazinului sau din Bucuresti Mall Vitan, oferindu-le clientilor o experienta de cumparaturi complet reinventata, la cele mai inalte standarde de eleganta si modernitate. Intr-o atmosfera premium, in noul spatiu este expusa colectia Toamna-Iarna 2024, fiind o expresie a stilului si rafinamentului unice ale brandului.

Noua infatisare a magazinului TOMMY HILFIGER din Bucuresti Mall Vitan imbina armonios estetica contemporana cu elemente clasice, intr-un cadru care reflecta esenta brandului. Vizitatorii sunt intampinati intr-o ambianta sofisticata si primitoare, unde parchetul din lemn rustic si vitrinele elegante prezinta colectiile intr-un mod rafinat si captivant.

Paleta cromatica emblematica – rosu, alb si albastru – aduce o nota de dinamism, in timp ce decoratiunile premium si texturile lucioase subliniaza luxul subtil si caracteristic TOMMY HILFIGER.

Colectia Toamna-Iarna 2024 – un omagiu pentru New York

Noua colectie Toamna-Iarna 2024 este inspirata din energia si stilul inconfundabil al New York-ului, fiind o adevarata „scrisoare de dragoste” catre acest oras iconic. TOMMY HILFIGER reinterpreteaza stilul preppy clasic intr-o viziune moderna, integrand influente de sportswear american din anii ’90. Colectia include piese statement precum pulovere rugby, jachete varsity si pantaloni chinos, toate imbogatite cu detalii de textura: catifea raiata, modele herringbone si dungi pinstripe.

Cu o gama variata de articole pentru femei si barbati, colectia captureaza esenta New York-ului printr-un mix de culori vibrante – rosu, alb si albastru inchis – si siluete relaxate, oferind astfel optiuni versatile pentru cei ce isi doresc un stil urban rafinat. De la paltoane din lana si tweed in tonuri pamantii, pana la tricotaje de casmir si rochii polo elegante, colectia Toamna-Iarna 2024 este un omagiu adus elegantei clasice cu un twist modern.

O experienta de shopping regandita la Bucuresti Mall Vitan

Renovat pentru a oferi o experienta de shopping la cele mai inalte standarde, magazinul TOMMY HILFIGER din Bucuresti Mall Vitan a fost elevat pentru a oferi o ambianta placuta si luminoasa.

Ca parte a angajamentului sau fata de sustenabilitate, magazinul a fost renovat cu materiale ecologice, contribuind la reducerea impactului asupra mediului. Astfel, noul spatiu din Bucuresti Mall Vitan nu doar ca ofera o experienta vizuala deosebita, dar promoveaza si valorile de responsabilitate ecologica ale brandului, invitand clientii sa descopere colectia Toamna-Iarna 2024 intr-un cadru prietenos cu mediul.

Despre SARKK

SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor branduri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com.

Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.

Despre TOMMY HILFIGER

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brandul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. TOMMY HILFIGER ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.

Vanzarile globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari in 2023, iar brandul este sustinut de peste 16.000 de angajati la nivel mondial — fiind prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv in cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.

Comments

comments

One thought on “TOMMY HILFIGER relansează magazinul din București Mall Vitan cu un design nou

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.