Serviciu  informatii in sistem RSS
RECOMANDĂRI ”ULTIMA ORĂ”
Ultima Oră

Topul brandurilor auto cu cel mai mare volum de publicitate, în primele cinci luni ale anului 2013

Publicat: joi, 06 iunie 2013

În ciuda predicţiilor negative cu privire la evoluţia pieţei, producătorii auto nu stau pe loc la capitolul promovare. mediaTRUST, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de monitorizare, prezintă vizibilitatea brandurilor auto în publicitate, în primele cinci luni ale anului 2013.

Dacia este brandul auto cel mai bine promovat în publicitate, în perioada 1 ianuarie – 31 mai 2013. Brandul românesc a înregistrat cel mai mare număr de reclame, 7.253. Locul doi în top este ocupat de  Renault, care a avut în primele cinci luni ale anului 5.557 de reclame. Nissan ocupă locul trei în clasamentul mediaTRUST cu 2.337 de reclame.Următoarele branduri sunt Mercedes (2.327 spoturi), Toyota (2.063 reclame) şi Ford, cu 1.613 de reclame.

Brand

 Număr de spoturi

Cost

Dacia

7253

9518276

Renault

5557

9503641

Nissan

2337

3594072

Mercedes Benz

2327

4601080

Toyota

2063

1865397

Ford

1613

1984727

Hyundai

1266

2144319

Volkswagen

1232

2302303

Citroen

1137

1751152

Skoda

999

2055580

  valoarea costului din tabelul prezentat este in euro

 

 

30.592  de reclame difuzate la categoria autovehicule în perioada 1 ianaurie – 31 mai 2013

Promovarea spoturilor publicitare s-a făcut, în special, în mediul vizual, în primele cinci luni ale anului televiziunile au difuzat 27.666 de reclame care au vizat brandurile auto. Radiourile au difuzat în această perioada  2.304 de spoturi publicitare la categoria autovehicule, iar ziarele şi revistele au publicat 622 de machete publicitare la aceeaşi categorie.

 

 

Topul brandurilor din industria auto după numărul aparițiilor (ştiri, articole) în presa scrisă, în perioada 1 ianuarie – 31 mai 2013

Brandul auto cu cele mai multe materiale publicate în presa scrisă este Dacia, cu un total de 909 de materiale. Dacă în topul vizibilităţii în publicitate Mercedes ocupă locul patru, în clasamentul apariţiilor în presa scrisă, brandul auto ocupă locul 2, cu 802 materiale. Locul trei îl deţine Renault, cu 726 de materiale. Urmează BMW cu 722 apariţii, Ford cu 650, Volswagen cu 635 etc.

Despre raport

Raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a 30.592 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie – 31 mai 2013, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, la categoria autovehicule. De asemenea, analiza a luat în considerare publicaţii tipărite centrale care au apărut între 1 ianuarie şi 31 mai, 2013, monitorizate de mediaTRUST.

Comments

comments

Short URL: https://ultima-ora.ro/?p=7514

Publicat de la data iun. 6 2013. Categorii MASS-MEDIA.

Zona comentariilor

Meteo în țară

24 august 2019, 4:30
 

N
Senin
21°C
0 km/h
Perceput de temperatură: 21°C
Presiunea: 1020 mb
Umiditate: 68%
Vânt: 0 km/h N
Rafale de vânt: 0 km/h
UV-Index: 0
Răsarit: 6:29
Apus: 20:07
Prognoza 25 august 2019
Zi
 

ENE
Parţial însorit
34°C
Vânt: 14 km/h ENE
Rafale de vânt: 18 km/h
max. UV-Index: 6
Noapte
 

NE
Predominant senin
20°C
Vânt: 7 km/h NE
Rafale de vânt: 11 km/h
max. UV-Index: 6
More forecast...
 

RSS De la ANM:

  • Informare meteorologica
    Ziua/luna/anul : 23-08-2019 Ora : 10 : 00 Nr. mesajului : 1 Intervalul : 23, 24, 25 august; Zonele afectate : conform textului; Fenomene : disconfort termic; Mesaj : INFORMARE METEOROLOGICĂ Fenomene vizate: disconfort termicInterval de valabilitate: 23, 24, 25 augustZone afectate: conform textului       În intervalul menționat, disconfortul termic va fi ridicat, iar local […]

Loto

Horoscop

  • 225.497 vizite
Statistici T5 Ziarul online ”Ultima Oră” rulează pe o versiune ”Advanced Newspaper” realizată de Gabfire Team