Agenția Națională de Presă AGERPRES a lansat campania #imunitateprinmiscare

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES a lansat, joi, 12 noiembrie, în parteneriat cu Ministerul Tineretului şi Sportului şi Comitetul Olimpic şi Sportiv Român, campania de interes public#imunitateprinmiscare.

Proiectul prezintă beneficiile practicării sportului asupra sistemului imunitar, cu scopul conştientizării importanţei sportului, la nivelul publicului larg, mai ales în contextul pandemiei de COVID-19.

Conform celui mai recent Eurobarometru, efectuat de Comisia Europeană în 2018, România se află pe locul al II-lea în ceea ce priveşte sedentarismul. Potrivit datelor, mai mult de 63% dintre români nu practică nicio formă de activitate fizică.

Astfel, AGERPRES își propune ca prin articolele din această campanie să pună în evidenţă argumente, în beneficiul sportului, venite din partea unor specialişti din domeniul medical.Materialele jurnalistice vor fi publicate timp de o lună, în zilele de joi și duminică, la ora 10:00, pe fluxurile Sport Intern şi Covid-19 INFOși pe site-ul public www.agerpres.ro.

În România, absenţa activităţii fizice în rândul populaţiei este una dintre cauzele mortalităţii crescute în rândul pacienţilor cu COVID-19, susţine medicul şi conferenţiarul universitar Bogdan-Alexandru Hagiu, de la Facultatea de Educaţie Fizică şi Sport a Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi, în primul material AGERPRES din campania #imunitateprinmiscare, care poate fi citit aici.

Agenţia Naţională de Presă își continuă astfel misiunea de a informa prompt și obiectiv, oferind presei din România și de peste hotare, precum și cititorilor, posibilitatea de a se conecta în permanență la materiale jurnalistice de interes, echidistante și corecte.

Despre AGERPRES

Istoria Agenţiei Naţionale de Presă AGERPRES începe la 27 martie 1889, când P. P. Carp, ministru de Externe la acea dată, semnează actul de naştere a Agenţiei Telegrafice a României, care difuza în ţară un „serviciu exact şi rapid al tuturor ştirilor de interes general sau special”.

La mai puţin de o lună, Agenţia Telegrafică a României şi-a început efectiv activitatea, odată cu expedierea primei „telegrame”, pe 11 aprilie.

Din 1921, Agenţia Naţională de Presă a avut o transmisie neîntreruptă de ştiri şi informaţii. În cei 131 de ani de activitate, AGERPRES şi-a menţinut rolul de a fi principala sursă de informare pentru cetăţenii şi instituţiile din ţară, dar şi cea mai importantă sursă de ştiri despre România, în exterior. AGERPRES își îndeplinește misiunea de a informa prompt, corect și obiectiv și, totodată, din 1889, Agenția Națională de Presă scrie istorie în fiecare zi.

AGERPRES a primit în luna iunie 2019, în cadrul unei ceremonii desfăşurate la Palatul Elisabeta, statutul de Furnizor al Casei Regale a României.

 

 

 

 

 

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.