Cum au ales 4000 DINTRE români produsele anului

Cum a ajuns o brânză făcută în Spania, să fie premiată în România?, se întreabă retoric , pe blogul său, Tiberiu CAZACIOC, coordonatorul de programe în cadrul Asociaţiei ” Grupul de Iniţiativă Radu Anton Roman”. O competiție prin care se acordă „Produsul anului” a ales printre altele produsul „Miez de lapte”, un produs în Spania (normal, Delaco nefiind producător, ci creator de mărci și importator, conform presei). Eu am cumpărat, este bun (are indicații nutritive, este liber de gluten). Dar. Analiza senzorială a produselor alimentare este o știință și are standarde ISO. Iar 4000 de consumatori, de fapt respondenți, nu sunt „consumatorii români”. Care sunt peste 21 de milioane.

Întrebări

1. Nu ar fi de preferat să premiem produse create în România, de specialiștii români din industria alimentară?
2. Cum am putea face să premiem produse alimentare românești, să ne fixăm ca obiectiv strategic ca acestea să obțină STG, DOP, IGP, marca de calitate a Uniunii Europene?
3. Premiem produsul anului din punct de vedere al politicii de marketing a distribuitorului?
4. Sunt 4000 (4200?) de respondenți (online, offline?) reprezintă consumatorii români, vedeți mai jos indecizia în definirea panelului?
5. Sunt acești 4000 respondenți educați să aprecieze calitatea unor produse alimentare?

Detalii AICI

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.