GEORGE RUSSELL a purtat TOMMY HILFIGER în timpul weekend-ului de la GRAND PRIX-UL din SINGAPORE

Tommy Hilfiger anunță că pilotul de Formula 1™️ George Russell a purtat TOMMY HILFIGER în timpul weekendului 20-22 septembrie 2024, dedicat Grand Prix-ului din Singapore.

Pe măsură ce Formula 1 îmbină lumile motorsportului, modei și divertismentului, weekendul de curse și zona paddock sunt din ce în ce mai urmărite ca un moment de modă captivant de către fani, atât pentru piloți, cât și pentru VIP-uri.

Joi, înainte de antrenamente, George a purtat un hanorac albastru marin cu un mic blazon brodat pe piept, asortat cu pantaloni chino drepți, eleganți, model Denton, și adidași albi, cu semnătura brandului în roșu, alb și albastru, toate piesele făcând parte din colecția Toamna 2024 TOMMY HILFIGER.

În ziua cursei, George a purtat o cămașă Oxford albastră, descheiată, peste un pulover cu guler rotund din colecția 1985 și o pereche de pantaloni ajustabili de culoare castanie, împreună cu adidași de sezon, albi, din colecția Toamna 2024 TOMMY HILFIGER.

Originar din New York City, TOMMY HILFIGER este definit de originile sale „Classic American Cool” și ADN-ul său în culorile roșu, alb și albastru. Inspirat de o dorință constantă de a scrie noi reguli pentru moda americană și cultura pop, TOMMY HILFIGER creează uniforma modernă pentru un stil de viață aspirațional. Întotdeauna reîmprospătând codurile stilului american, brandul este cunoscut pentru colectiile sale Sportswear si Denim, clasice dar modernizate.

Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.

UNDE:    SINGAPORE 2024 GRAND PRIX 

CÂND:     20 -22 SEPTEMBRIE 2024

Click aici pentru imagini

Credit Imagini: Echipa Mercedes- AMG Petronas F1

Despre SARKK 

SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com

Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.

Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global.

TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.

Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD in 2022, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.