Lansarea volumului ”Comunicarea guvernamentală în România. O abordare strategică”

Editura Tritonic invită publicul la evenimentul de lansare a volumului ”Comunicarea guvernamentală în România. O abordare strategică”.

Evenimentul va avea loc în data de 9 aprilie, începând cu ora 18:00, la librăria Cărturești Carusel din București, iar invitații care vor anima atmosfera cu discuții captivante sunt Paul Dobrescu, Florin Zeru, Maria Țoghină și Radu Magdin.

Cartea este editată de Paul Dobrescu și Florin Zeru și face o analiză strategică a zonelor ce pot influența succesul, respectiv eșecul sectorului public de a se conecta cu societatea, cu cetățenii, cu tehnologia, cu mediul de business sau cel non-guvernamental.

Profesor la SNSPA, Paul Dobrescu este fondatorul Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul SNSPA. A fost decan al acestei facultăţi din 1991 până în 2004, apoi prorector al SNSPA (2004–2008) şi rector al acestei universităţi (2008–2012). Lucrările sale din ultimii ani gravitează în jurul ideii de dezvoltare: Viclenia globalizării: Asaltul asupra puterii americane (Institutul European, 2010), Un deceniu cât un secol: Secolul lumii emergente (Comunicare. Ro, 2013), Crizele de după criză: O lume fără busolă şi fără hegemon (Litera, 2016), şi au fost publicate şi în străinătate la editurile L’Harmattan şi Cambridge Scholars. Mai mult, a coordonat apariţia lucrării Development in Turbulent Times: The many Faces of Inequality Within Europe (Springer) şi a fost coautor al lucrării Ţară fără proiect: Dezvoltare inegală, subdezvoltare structurală (Comunicare.ro).

Florin Zeru este asistent universitar la Facultatea de Comunicare și Relații Publice, SNSPA, și doctor în științe ale comunicării. Este specializat în comunicare strategică și se bucură de o experiență vastă în comunicare instituțională, lucrând pentru mai multe entități guvernamentale din România. Este autorul lucrării Comunicarea guvernamentală din România prin intermediul rețelelor sociale, publicată în 2022. În plus, contribuie activ la formarea viitoarelor generații prin predarea cursurilor de comunicare și media la nivel de licență și masterat din cadrul SNSPA.

Povestea Tritonic a început în 1993 când prima editură, Tritonic Media, a fost înființată. Tritonic Books a preluat brandul în 2011 și a dezvoltat colecțiile academice și de ficțiune.

Editura este structurată în două mari direcții:

Carte academică (aproximativ 100 de titluri noi pe an) – având colecții precum: Comunicare Media (din 1999), Sociologie, Asistență socială, Antropologie, Istorie, Smart Books (colecția de management și marketing), Istorie, Uniunea Europeană, Instituții și politici publice, Studii de securitate, Științe politice, Administrație publică, Psihologie, Sens (colecția de eseuri).

Autorii colecțiilor academice sunt profesori sau cercetători din importante centre universitare ale țării: București, Timișoara, Cluj, Oradea, Iași, Sibiu, Craiova etc. Tritonic publică preponderent autori români, dar și traduceri.

Carte de ficțiune (aproximativ 30 de titluri noi pe an) – structurată în patru mari colecții: Mystery & thriller, SF & Fantasy, Cașmir (romane de dragoste) și LIT (colecția de literatură).

Distribuția carților se realizează prin propria librărie virtuală, și prin contracte de difuzare cu cei mai importanți jucători de pe piață: Libris.ro, Elefant.ro, Librarium (Cartepedia), Cărturești, dar și cu librării independente: Librăria Eminescu din București, Esotera din Timișoara, Prăvălia cu cărți din Constanța, Corina din Arad, etc.

Tritonic online:

Website: https://www.tritonic.ro/

Facebook: https://www.facebook.com/EdituraTritonic

Instagram: https://www.instagram.com/tritonicbooks/?hl=en

Comments

comments

One thought on “Lansarea volumului ”Comunicarea guvernamentală în România. O abordare strategică”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.