McDonald’s finanţează lecţiile despre consum predate elevilor germani

Elevii din Germania vor primi în curând lecţii de conştientizare privind consumul, cu ajutorul unui grup care include McDonald’s şi două lanţuri de supermarketuri de top.

Decizia a fost criticată puternic de o organizaţie de protecţie a consumatorilor, relatează site-ul thelocal.de, preluat de edu-news.ro.

Chiar dacă iniţiativa a fost susţinută de ministrul german pentru protecţia consumatorilor, Ilse Aigner, organizaţia pentru consumatori Foodwatch a spus că iniţiativa este un fel de ‘a pune lupul paznic la oi’.

“În loc să stabilească în cele din urmă limite pentru mecanismul publicitar necontrolat în favoarea dulciurilor şi a mâncării junk pentru copii, doamna Aigner facilitează drumul spre şcoli pentru McDonald’s şi Edeka şi lasă pe seama acestora educaţia nutriţională din şcolile primare”, a declarat managerul adjunct al Foodwatch, Matthias Wolfschmidt.

 El a spus că industria alimentară i-a învăţat deja pe copii obiceiuri nesănătoase de consum – un lucru cu care părinţii şi profesorii se confruntă în mod constant. “Edeka şi McDonald’s sunt experţi în ciocolată oferită la casă şi în mâncare junk şi, prin urmare, nu sunt parte a soluţiei, ci mai degrabă centrul problemei”, a afirmat el.

 Aigner a respins criticile, spunând că un studiu a arătat că profesorii vor ca astfel de companii să se implice – atât timp cât acest lucru are loc în mod transparent şi neutru.

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.