Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” și agenția de publicitate Armada vorbesc despre o prietenie cum nu s-a mai văzut

Cu ocazia aniversării a 150 ani de la nașterea lui Grigore Antipa, Muzeul Național de Istorie Naturală ”Grigore Antipa” și agenția de publicitate Armada invită bucureştenii (ş nu numai) să ia parte la expoziția „O Prietenie Regală: Grigore Antipa și Regii României 1892-1944”, un eveniment în cadrul căruia e transpusă în imagini prietenia dintre membrii Casei Regale a României și celebrul om de știință.

Grigore Antipa, savantul care a inaugurat în 1908 Muzeul Național de Istorie Naturală în propriul său lăcaș din București, a fost de-a lungul timpului sprijinit și promovat de Casa Regală a României. Totul a început la Peleș, în octombrie 1892, când Grigore Antipa, tânăr eminent, școlit la o prestigioasă universitate din Germania, are deosebita onoare de a-i prezenta Regelui Carol I planurile sale de viitor. Cucerit de tânărul zoolog cu abilități aparținând domeniului economic, suveranul îl reține la dejun și, mai mult, îi devine acestuia de-a lungul anilor ”un adevărat părinte care l-a sprijinit și povățuit până la sfârșitul vieții sale”.

Expoziția „O Prietenie Regală: Grigore Antipa și Regii României 1892-1944” este deschisă începând cu data de 22 Noiembrie 2017. În cadrul ei pot fi admirate numeroase fotografii, dar și o serie de obiecte reprezentative, ilustrând această prietenie.

”Prietenia dintre Grigore Antipa și Casa Regală are o frumusețe aparte. Este interesant să descoperi ce era în spatele întâlnirilor oficiale. Dincolo de aparențe erau oameni deosebiți care se bucurau de timpul petrecut împreună. Vorbim despre o prietenie care a rezistat în timp, indiferent de evenimentele din acea vreme, vorbim despre susținere și încurajare pe termen lung, lucruri fără de care Grigore Antipa nu și-ar fi dus la bun sfârșit planurile și ideile. Este o prietenie din care fiecare poate învața câte ceva.” declară Aura Sorescu-Alboiu – Creative Director Armada.

Expoziția temporarăO prietenie regală poate fi vizitată până pe 4 Martie 2018. În cadrul campaniei de promovare, agenția a realizat conceptul grafic pentru materialele de promovare: postere, afișe, flyere, mesh pentru clădire, invitații, amenajarea spațiului, precum și promovarea în mediul online și în cadrul rețelelor sociale online.

Echipele participante:

Client: Muzeul Național de Istorie a României. Oana Paula Popa – Curatorul Expozitiei; Luis Ovidiu Popa – Director General;

Agentie: Aura Sorescu-Alboiu  –  Creative Director; Laurenţiu Dumbravă – Head of Art;

Armada face parte din grupul Propaganda și oferă servicii full service. Printre clienții Armada se regăsesc brand-urile: Mapei Romania, Idea Bank, Airco Group, Prodvinalco, Alpin 57 Lux, IPSO Agricultura, Butan Gas și mulți alții.

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.