Reclamele pentru exploatarea Roşia Montană, interzise de CNA

Consiliul Naţional al Audiovizualului a interzis difuzarea spoturilor publicitare ale companiei Roşia Montană Gold Corporation. Pentru intrarea în „legalitate” autorii spoturilor trebuie să le modifice, au decis, marţi, membrii CNA.

Potrivit unei monitorizari CNA, televiziunile au difuzat, de la 1 septembrie, de sute de ori diversele versiuni ale reclamelor pentru Roşia Montană.

În acelaşi timp, monitorizarea arată că Pro TV, TVR 1, Realitatea TV, Digi 24 şi B1 TV sunt singurele posturi care au început să relateze despre protestele împotriva proiectului Roşia Montană din prima zi a acestora, în timp ce altele, precum Atena 1 sau Kanal D, au acoperit subiectul abia din 9 septembrie. B1 TV şi România TV sunt posturile care, din 1 septembrie, au difuzat cele mai multe spoturi legate de proiectul Roşia Montană, urmate, la o oarecare distanţă, de Antena 3.

Prezent la şedinţa CNA de marţi, avocatul companiei Roşia Montană Gold Corporation, Sergiu Creţu, a solicitat Consiliului amânarea luării unei decizii pe subiectul Roşia Montană.

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.