Samsung, aleasă cea mai iubită marcă de tehnologie

Samsung a fost desemnat cel mai iubit brand de tehnologie de către consumatorii români, potrivit rezultatelor studiului „Top 25 cele mai iubite mărci de tehnologie” realizat de compania de cercetare Unlock Market Research și revista BIZ.

Samsung ocupă locul 1 în acest top, în care au intrat branduri de tehnologie cunoscute, de la producători de telefoane mobile la aparate electrocasnice, fiind desemnat de către respondenții români drept cel mai iubit și folosit brand și, de asemenea, fiind considerat o marcă în pas cu timpurile, inovatoare, ce oferă produse de calitate superioară într-un mod dinamic și atractiv.

 

Referitor la rezultatele acestui studiu, Mihaela Stănoiu, Marketing Manager Samsung Electronics România și Bulgaria a declarat: „Suntem foarte încântaţi şi onoraţi de această recunoaştere pe care o primim din partea consumatorilor noștri. Este o confirmare care demonstrează că eforturile continue de inovare, atenția permanentă pe care o avem față de dorințele clienţilor noștri sunt apreciate și bine primite. Vom continua și de acum înainte să lansăm produse care să aducă cele mai noi tehnologii la îndemâna tuturor, care să răspundă nevoilor lor și să-i ajute să-și rezolve rapid și ușor problemele pentru a se bucura de un stil de viață smart.”

Studiul Unlock Market Research a măsurat gradul de notorietate, de folosire a brand-urilor investigate, precum și atasamentul consumatorilor români pentru fiecare marcă. În cadrul cercetării a fost evaluată opinia consumatorilor cu privire la patru categorii importante în care se împart brandurile de tehnologie, identificate de compania Unlock Market Research în funcție de atașamentul consumatorilor și de rata de folosire a produselor. Cercetarea a fost realizată pe un eșantion de consumatori cu vârsta între 18-45 ani, bărbați și femei, majoritatea cu educație și venituri peste medie, care utilizează tehnologia frecvent și s-a bazat pe metodologia MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling). Respondenții au realizat alegeri multiple între mărci, în urma cărora a fost realizat un indice de preferință. Ierarhia mărcilor a fost realizată pe baza unui index cumulat, calculat folosind scorul de preferință (MaxDiff), precum și categoriile în care este prezentă fiecare marcă. Astfel, cu cât un brand a fost ales de mai mulți respondenți și este prezent pe mai multe categorii din piață, cu atât acesta a fost clasat pe o categorie mai înaltă din top.

„Tehnologia zilelor noastre nu mai este pentru specialiști, ci pentru toată lumea, pentru consumatorul obișnuit. Acesta interacționează cu brand-uri de tech zilnic și mărcile devin jucători indispensabili în viața lui, având o importanță majoră în modul în care gestionează stilul de viață alert. Tocmai de aceea, am dorit să realizăm o cercetare extinsă în cadrul căreia, pe baza unei metodologii riguroase, să luăm pulsul pieței românești: să măsurăm exact cât de mult sunt consumatorii români atașați de mărcile de tehnologie disponibile în România, care sunt mărcile pe care le valorizează și le folosesc mai mult și, pe baza acestor variabile, să putem realiza un clasament precis al brandurilor” a declarat Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Market Research.

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.