Serviciu  informatii in sistem RSS
RECOMANDĂRI ”ULTIMA ORĂ”
Ultima Oră

Studiu: Românii, pasionaţi de cumpărăturile online

Publicat: luni, 28 octombrie 2013

Studiul privind Cumpărăturile online realizat de MEDNET Marketing Research Center, în perioada 17 – 24 septembrie, relevă faptul că 86,2% dintre utilizatorii de internet, din mediul urban, au realizat, până în momentul de față, cumpărături online. Dintre aceștia, 80,6% au achiziționat produse numai din magazinele online din România, 1,2% au comandat exclusiv din magazinele din străinătate, iar 18,2% dintre internauți au făcut cumpărături atât din magazinele online din țară, cât și din străinătate.

Cei care nu au achiziționat produse online până la data efectuării studiului sunt, mai degrabă, persoane cu vârsta de peste 49 de ani și cu un venit lunar net al familiei mai mic de 1.000 lei.

Dintre cei care achiziționează produse din mediul online, 13,9% obișnuiesc să facă cumpărături cel puțin o dată pe lună, 30,3% cel puțin o dată la 3 luni, 20,6% cel puțin o dată la 6 luni, iar 23,6% cumpără la o perioadă mai mare de o jumătate de an.

Mai mult decât atât, 35,8% dintre cumpărătorii din mediul online au achiziționat diverse produse chiar în ultima lună.

În topul cumpărăturilor online se află produsele IT (44,3%), urmate de produsele electronice (41,5%), articolele vestimentare (35,4%) și cărțile, CD-urile / DVD –urile (34,6%). Biletele la concerte, mobilierul / articolele și decorațiunile pentru casă, produsele alimentare, băuturile alcoolice sunt
printre cele mai puțin populare cumpărături online.

Cea mai utilizată metodă de plată pentru produsele comandate online este cea în numerar cu plata ramburs (70,9%). Pentru plata prin card de debit / credit optează 25,1% dintre cumpărătorii online intervievați, în timp ce 3,3% utilizează PayPal.

Mai multe detalii AICI

Studiul a fost realizat online, pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional, urban, în perioada 17 – 24 septembrie 2013.

Au fost intervievate 710 persoane cu vârsta cuprinsă în intervalul 18 – 55 ani.

Marja de eroare a studiului este de ±3,68%.

MEDNET Marketing Research Center reuneşte unii dintre cei mai buni specialişti în domeniile cercetării de piaţă si statisticii. Beneficiind de bogata experienţă individuală a membrilor săi (peste 20 ani experienţă în domeniu), MEDNET Marketing Research Center îşi propune în primul rând să ofere servicii de o calitate ireproşabilă clienţilor săi şi să adapteze continuu instrumentele specifice cercetării de piaţă la cerinţele actuale ale economiei româneşti. MEDNET Marketing Research Center este membru al ESOMAR (The World Association for Research Professionals) şi SORMA (Societatea Română de Marketing şi Cercetarea Opiniei Publice).

Comments

comments

Short URL: https://ultima-ora.ro/?p=17576

Publicat de la data oct. 28 2013. Categorii ECONOMIC.

Zona comentariilor

Meteo în țară

23 august 2019, 21:55
 

NNE
Senin
27°C
4 km/h
Perceput de temperatură: 26°C
Presiunea: 1020 mb
Umiditate: 44%
Vânt: 4 km/h NNE
Rafale de vânt: 4 km/h
UV-Index: 0
Răsarit: 6:28
Apus: 20:09
Prognoza 24 august 2019
Zi
 

ENE
Parţial însorit
33°C
Vânt: 11 km/h ENE
Rafale de vânt: 18 km/h
max. UV-Index: 7
Noapte
 

NE
Predominant senin
22°C
Vânt: 7 km/h NE
Rafale de vânt: 11 km/h
max. UV-Index: 7
More forecast...
 

RSS De la ANM:

  • Informare meteorologica
    Ziua/luna/anul : 23-08-2019 Ora : 10 : 00 Nr. mesajului : 1 Intervalul : 23, 24, 25 august; Zonele afectate : conform textului; Fenomene : disconfort termic; Mesaj : INFORMARE METEOROLOGICĂ Fenomene vizate: disconfort termicInterval de valabilitate: 23, 24, 25 augustZone afectate: conform textului       În intervalul menționat, disconfortul termic va fi ridicat, iar local […]

Loto

Horoscop

  • 225.481 vizite
Statistici T5 Ziarul online ”Ultima Oră” rulează pe o versiune ”Advanced Newspaper” realizată de Gabfire Team