Un nou "succes" tipic românesc: Tronsonul doi al autostrăzii Nădlac-Arad "calcă" pe urmele primului tronson

CNADNR a reziliat contractul de proiectare şi execuţie a unei porțiuni din autostrada Nădlac-Arad, după falimentul constructorului austriac Alpine Bau. Este vorba de lotul doi, în lungime de 16,6 km.

Până în prezent, Alpine Bau a încasat pentru acest proiect suma de 305,9 milioane lei, fără TVA, iar stadiul de execuţie a lucrării este de 84,75%, potrivit CNADNR.

Construcţia autostrăzii Nădlac-Arad a fost împărţită în două loturi, pe o distanţă totală de aproape 39 kilometri. Primul a fost adjudecat de asocierea româno-portugheză Romstrade-Monteadriano Engenharia e Construcao-Donep Construct, pentru 115,8 milioane euro, iar lotul al doilea a revenit Alpine Bau, valoarea contractului fiind de 124,45 milioane euro.

Lucrările de construcţie pentru cele două tronsoane au fost deschise în octombrie 2011, termenul de execuţie fiind de un an şi jumătate.

CNADNR reziliase deja, la sfârşitul lunii noiembrie, şi contractul pentru construirea primului tronson al autostrăzii, motivul principal fiind întârzierea lucrărilor.

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.