Zeitgeist 2013

Titlul nu are nicio legătură cu celebra seie de documentare extrem de populare printre internauți.  Ci mai degrabă trebuie conectat la mesajul în sine pe care cei de la compania Google încearcă să îl transmită la cumpănă dintre ani.

Pornind de la sensul de bază al termenului              (zeitgeist însemnând spirit al vremii), Google a realizat o inedită retrospectivă a lui 2013, în imagini și sunete. O recapitulare a ceea a fost mai important în anul care tocmai s-a încheiat. Cei curioși pot afla o sumedenie de lucruri interesante, cap de afiș în 2013, în toate domeniile.

Așadar, CLICK AICI, pentru a mai sta un pic de vorbă cu spiritul anului ce tocmai și-a închis porțile.

George LUCIAN

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.