Andreea Marin este, pentru a doua oară consecutiv, cea mai mediatizată vedetă feminină în presa scrisă

Andreea Marin, Adriana Bahmuţeanu şi Anda Adam sunt vedetele feminine cu cele mai multe apariţii în presa scrisă, în perioada  15 februarie – 14 martie 2013, potrivit mediaTRUST România, unul  dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de monitorizare.

Vedeta de televiziune Andreea Marin se menţine pe prima poziţie, pentru a doua lună consecutiv, în clasamentul celor mai mediatizate celebrităţi feminine în presa scrisă. Posibila întoarcere în platourile TVR, discuţiile pe marginea divorţului acesteia de Ştefan Bănică Jr. sunt doar câteva din subiectele importante care i-au adus vedetei 64 de apariţii în presa scrisă.

Locul doi este ocupat de Adriana Bahmuţeanu cu 51 de apariţii. Principalele teme ale materialelor care i-au asigurat acesteia prezenţa în top trei sunt legate de o posibilă împăcare cu fostul ei soţ, Silviu Prigoana, dar şi actuala relaţie a vedetei TV.

Cântăreaţa Anda Adam ocupă locul trei în topul mediaTRUST, cu 49 de apariţii. Concertele susţinute de vedetă, zvonurile despre o nouă relaţie, dar şi comentariile cu privire la despărţirea de Victor Slav au asigurat principalele teme ale mediatizării.

Surpriza acestui clasament realizat în intervalul 15 februarie – 14 martie 2013, este prezenţa Adelinei Pestriţu pe poziţia a patra, cu 43 de apariţii în presa scrisă. Aceasta a reuşit să o detroneze pe Bianca Drăguşanu,  după nouă luni de prezenţă constantă în top trei.

Adelina Pestriţu a apărut în materilale legate de recenta ei împăcare cu fostul soţ, Liviu Vârciu, care a durat doar două săptămâni. Declaraţiile celor doi privind relaţia lor, dar şi speculaţiile apărute în presă cu privire la împăcarea lor, i-au asigurat Adelinei locul trei în clasamentul mediaTRUST.

Nr

Barbati

Femei

Celebritate

Aparitii in media

Celebritate

Aparitii in media

1

Gigi Becali

400

Andreea Marin

64

2

Laurentiu Reghecampf

312

Adriana Bahmuteanu

51

3

Mitica Dragomir

92

Anda Adam

49

4

Victor Piturca

74

Adelina Pestritu

43

5

Dan Diaconescu

68

Bianca Dragusanu

42

6

Adrian Mutu

66

Oana Zavoranu

38

7

Pepe

63

Inna

36

8

Stefan Banica Jr.

60

Antonia

35

9

George Copos

58

Andra Maruta

34

10

Catalin Maruta

57

Nicoleta Luciu

33

11

Mircea Sandu

57

Andreea Banica

32

Omul de afaceri Gigi Becali rămâne şi în acest interval cea mai mediatizată vedetă masculină, înregistrând 400 de apariţii în presa scrisă. Performanţele echipei de fotbal Steaua, “aventura” PNL-istă,  vizita în Dubai sunt principalele subiecte care l-au adus pe Gigi Becali în fruntea clasamentului.

Antrenorul Stelei, Laurenţiu Reghecampf,  ocupă a doua poziţie în topul mediaTRUST , cu 312 apariţii. Acesta a apărut în articole care au făcut referire la performanţele echipei în Europa League. Un alt subiect care a făcut “vâlvă” în presa scrisă a fost inaugurarea, alături de soţia sa, Anamaria Prodan,  a unei cofetării ce le poartă numele.

Locul trei este ocupat de preşedintele LPF, Mitică Dragomir, care a înregistrat 92 de apariţii.

Nr

Celebritate

Aparitii pe coperte

1

Gigi Becali

36

2

Laurentiu Reghecampf

27

3

Silviu Prigoana

11

4

Dan Diaconescu

10

5

Dan Bittman

10

6

Adrian Mutu

9

7

Radu Mazare

9

8

Adriana Bahmuteanu

9

9

Arpad Paszkany

8

10

Mitica Dragomir

7

11

Catalin Maruta

7

12

Mircea Badea

6

13

Adrian Cristea

6

14

Anda Adam

6

15

Mircea Sandu

6

16

Pepe

6

17

Victor Piturca

6

18

Andreea Marin

6

19

Bianca Dragusanu

5

20

Andra Maruta

5

21

Stefan Banica Jr.

5

22

Ciprian Marica

5

23

Cristi Chivu

5

24

Victor Slav

5

Topul apariţiilor de copertă oferă o surpriză în intervalul 15 februarie – 14 martie 2013: prezenţa pe locul trei a omului de afaceri Silviu Prigoană, cu 11 menţiuni.

Primele două locuri sunt ocupate de aceeiaşi Gigi Becali (36 menţiuni) şi Laurenţiu Reghecampf (27 menţiuni). În ceea ce priveşte prezenţele feminine, Adriana Bahmuţeanu a avut 9 apariţii de copertă,  Anda Adam şi Andreea Marin câte 6 apariţii.

Valoarea echivalentă de publicitate (AVE)

Valoarea echivalentă de publicitate este unul dintre indicii mediaTRUST, care reflectă eficacitatea informaţiilor analizate. Cu cât este mai mare mărimea unui articol despre o companie/persoană într-un ziar anume şi cu atât mai mult costă publicitatea într-un ziar – cu atât mai mare este valoarea echivalentă de publicitate pentru cuvântul cheie monitorizat. Valoarea echivalentă de publicitate în presă este un indice care reflectă o sumă de bani care ar fi trebuit să fie cheltuită pentru plasarea unei reclame de aceeaşi mărime (în centimetri pătraţi).

Nr

Celebritate

AVE (in euro)

1

Gigi Becali

1.606.032

2

Laurentiu Reghecampf

1.508.296

3

Andreea Marin

353.222

4

Stefan Banica Jr.

349.928

5

Mitica Dragomir

335.378

6

Mircea Sandu

291.939

7

Victor Piturca

255.374

8

Pepe

249.557

9

Catalin Maruta

247.895

10

Adelina Pestritu

242.152

11

Adriana Bahmuteanu

229.802

12

Dan Diaconescu

220.076

13

Adrian Mutu

214.582

14

Bianca Dragusanu

197.586

15

George Copos

185.857

16

Andra Maruta

183.504

17

Anda Adam

181.138

18

Oana Zavoranu

156.027

19

Nicoleta Luciu

151.556

20

Antonia

144.277

21

Andreea Banica

121.235

22

Inna

111.124

Despre raport

Raportul mediaTRUST analizează gradul de popularitate al celebrităţilor româneşti, pe baza expuneriilor în presă. Cercetarea oferă, de asemenea, date privind valoarea echivalentă de publicitate (unul dintre indicii care reflect eficacitatea informaţiilor analizate) a fiecărei celebrităţi din presă. Analiza a luat în considerare publicaţii tipărite care au apărut între 15 februarie şi 14 martie 2013, monitorizate de mediaTRUST.

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.