Au învăţat să spună NU marketingului pentru copii

Luna trecută, reprezentanţii unui mic lanţ de magazine comerciale, MOM’s Organic Market (Piaţa organică MOM) care are sediul în zona Baltimore, SUA, au anunţat că nu vor mai comercializa produse cu ambalaje acoperite de personaje din desenele animate celebre. Produsele care variază de la soia congelată pe ambalajul căreia se află Dora Exploratoarea şi până la cutiile de suc cu Elmo, vor fi scoase de pe raft şi înlocuite cu alternative organice ambalate în materiale ecologice, simple, relatează Organicconectmag.com.

Directorul executiv al companiei, Scott Nash a scris pe blogul său în luna august a anului trecut că fiica sa cea mică îl roagă de fiecare dată să îi cumpere nişte cereale, pe care nu le-a gustat până acum, doar pentru că pe cutie se află unul din personajele ei preferate, “Clifford-câinele roşu”. Acesta a fost aspectul care l-a determinat pe acesta să pună în mişcare implementarea acestei noi politici în cadrul magazinului său.

Deşi magazinele MOM au drept ţintă un anumit segment de piaţă, mişcarea este semnificativă, dacă luăm în considerare numărul companiilor de produse organice şi naturale care sunt implicate în această situaţie.

Laura Holley-Poole, reprezentanta comunităţii MOM a spus că mulţi producători alimentari au fost luaţi prin surprindere: “Mai mulţi producători au spus că au crezut că produsele lor sunt perfecte pentru vânzare, deoarece folosesc ingrediente organice sau pentru că au ales pentru ambalaje personaje de desene animate care au un mesaj educaţional şi pozitiv.”

Mai multe detalii pe Financiarul.ro

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.